دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - دخترک چادر مادرش را با یک دست گرفته و با دست دیگرش در حالی که تخت و کمدهای رنگارنگ فروشگاه را نشان می دهد با التماس از او می خواهد که بروند داخل، مادر که رگه‌های غم در چهره اش پیداست، دست دخترک را محکم‌تر می‌گیرد، در گوشش نجوا می کند و او را به سمت خودش می‌کشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جوان نخبه و مبتکر بجنوردی که مدتی قبل گیت ضدعفونی‌کننده هوشمند ساخته بود، این بار موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی‌کننده سطوح از ویروس کرونا، با استفاده از اشعه فرابنفش شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بیمارستان الزهرا (س) با قدمت ببش از 60 سال، با مسائل و مشکلات متعددی مواجه شده که نیازمند رسیدگی جدی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: براساس ابلاغ سرپرست نهاد ریاست جمهوری مدت اعتبار تمامی مجوزهای صادر شده در حوزه گردشگری تا پایان سال جاری تمدید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از صدور پیام روحیه بخش رهبر معظم انقلاب خطاب به بسیجیان قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: رفع موانع تولید و کمک به جهش این بخش دغدغه مشترک و اولویت اصلی همه مسوولان و مدیران استان است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام سنگ‌فرش مسیر دسترسی قلعه ضحاک هشترود خبر داد.

خبرگزاری مهر

اختتامیه نهمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت با تقدیر از فعالیت‌های برگزیده دانشجویی امروز ششم آذر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - یونس قیصی زاده روزنامه نگار پیشکسوت بوشهر در یادداشتی به مناسبت درگذشت حاج مهدی علوم با عنوان " تاریخ بوشهر، خدمات فرهنگی خاندان علوی را فراموش نمی‌کند" به خدماتی پرداخت که او و خانواده‌اش به فرهنگ و صنعت چاپ و نشر بوشهر کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد جان باختگان کرونا در این استان تا پایان روز چهارم آذرماه به یک‌هزار و 111 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش 37 درصدی تردد خودروهای شخصی در محورهای مواصلاتی کشور پس از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری تا کنون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: بسیج در تمامی بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و همچنین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پیشرو و پیش قدم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و توزیع سود سهام خبرداد و گفت: دارندگان سهام عدالت برای شرکت در این مجمع تا 15 آذر فرصت ثبت‌نام در سامانه اینترنتی سجام را دارند.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - همزمان با شروع فصل سرما و ورود فزاینده مسافران به چین، نگرانی ها در خصوص بازگشت کرونا به این کشور افزایش یافته است در عین حال شیوع گسترده همه گیری در ژاپن و کره جنوبی هم باعث اعمال محدودیت های جدید شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: با توجه به شرایط فشرده‌ای که بر آزمون‌های علوم پزشکی حاکم است، امکان تعویق آزمون دستیاری از اسفندماه 99 وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: اعمال محدودیت‌های اجتماعی و ترافیکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم موجب شده آمار بستری‌شدگان بخش کرونای بیمارستان این شهرستان نسبت به هفته‌های گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یابد.