دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 24 ساعت گذشته 482 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه از توزیع هزار و 300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در آخرین روز هفته بسیج خبر داد.

خبرگزاری مهر

نوار رشد قیمت‌های نفت در چند روز اخیر، در معاملات روز پنج‌شنبه پاره شده و قیمت هر دو شاخص مهم نفت خام سقوط کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

گزارش جدید آکادمی مطالعات فضای سایبری چین نشان می‌دهد که در سال 2019 اقتصاد دیجیتالی این کشور از 35.8 تریلیون یوآن (معادل 5.45 تریلیون دلار) فراتر رفته است.

خبرگزاری مهر

بازار کار آمریکا طی این هفته با افزایش مبتلایان به کرونا تحت فشار قرار گرفت و تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کردند رو به افزایش گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با وجود کاهش اندک افراد مشکوک به کرونای بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان، هم اکنون 170 نفر در این بخش بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: برغم شیوع ویروس کرونا امسال حدود 50 درصد تعهد اشتغال اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان تحقق یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در قالب وبیناری با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و روسای نمایندگی های سیاسی و کنسولی ایران در عراق، مسائل و موضوعات کنسولی بین دو کشور را بررسی کرد.

خبرگزاری مهر

صادق المهدی، سیاستمدار سودانی که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، بسیار باهوش و واقع‌گرا بود. نهضت مردمی و انقلاب اسلامی ایران را می‌شناخت و احترام خاص و ویژه‌ای برای ملت ایران قائل بود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش 40 درصدی جابجایی مسافر در این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در هشت ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور پیشگیری بهزیستی کردستان از احداث و راه‌اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد در آینده‌ای نزدیک در سنندج مرکز این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - یکی از فرماندهان پیشکسوت بسیج کرمانشاه گفت: بسیج سدی به بلندی اراده ملت بزرگ ایران در مقابل تهدیدها و تهاجم دشمنان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت که شیوع کرونا در این شهرستان با شیب ملایم همچنان افزایشی است و تاثیر تشدید محدودیت‌های جدید از هفته آینده مشخص خواهد شد.