دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا در محلات به نام شهید حاج قاسم سلیمانی به تشخیص و شناسایی سریع بیماران کرونایی و کاهش موج بیماری کووید 19 کمک می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخست وزیر اتیوپی روز پنجشنبه پایان ضرب الاجل به شبه نظامیان «جبهه مردمی آزادیبخش تیگرای» را اعلام و دستور حمله ارتش به مرکز ایالت تیگرای واقع در شمال این کشور را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در روزهای گذشته با کاهش دمای هوا، میزان آلودگی هوا در حال افزایش است و شهروندان باید در خانه مانده و هرچه کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اخلاص در عمل و کار برای جلب رضایت خداوند ویژگی برجسته بسیج و عامل موفقیت این نهادی مرمی و انقلابی است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - جانشین پلیس راه استان همدان گفت: تردد در تمامی جاده ها و محورهای ارتباطی استان به رغم لغزندگی ناشی از باران و همچنین مه آلود بودن، با ترافیک روان در جریان است.

خبرگزاری مهر

سامانه «پاکاریم» به منظور جذب داوطلبان از سراسر کشور و ساماندهی افراد برای فعالیتهای جهادی و داوطلبانه در مبارزه با کرونا با حضور رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

نتیجه پژوهش‌های بالینی فرآورده‌های سنتی در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، با حضور سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آمارهای موجود این استان دومین روز بدون مرگ ناشی از ابتلا به کرونا را تجربه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مشکلات جوانان باید دغدغه همه مسئولا باشد، گفت: مدیران و مسئولان استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - کرمانشاه - تصاویر، آخرین وضعیت بازار و کاهش حداکثری ترددها در شهرستان‌های کنگاور و سرپل ذهاب در ششمین روز از اجرای طرح سراسری مقابله با گسترش ویروس کرونا را نشان می‌دهد.(عکاس‌ها: مجید رحمتی و سیروس صدیقی چگینی)

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در توئیتی، سازه‌های آبی شوشتر را از بی نظیرترین نمونه‌های استفاده از اب در دوران کهن دانست و نوشت: این مجموعه از شاهکارهای فنی مهندسی اعصار کهن است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: آمار تعداد زایمان‌های سزارین در روزهای لاکچری به سه برابر رسیده است اگر وزارت بهداشت نتواند کاری کند ما باید در مجلس قوانین سختگیرانه تصویب کنیم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود 25 طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود 14 میلیون یورو در حال اجرا دارد.

خبرگزاری ایسنا

در تدام تعاملات موفق بین سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، طی نشستی مقرر شد ارائه خدمات غیرحضوری و پزشکی از راه دور (تله مدیسین) با همکاری این دانشگاه، برای پایش سلامت سالمندان بالای 70 سال تحت پوشش، اجرایی شود.