دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها از یکم آذر الی آخرین روز تعطیلی ازسوی ستاد ملی کرونا اعلام شود قابل تمدید است.

خبرگزاری مهر

در پی بروز برخی سؤالات و ابهامات در زمینه چگونگی کمک‌معیشت به خانوارها در ایام محدودیت‌های کرونا، مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برخی سؤالات در این زمینه پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان 2 تن و 909 کیلو و 410 گرم انواع موادمخدر را در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در بازدید میدانی مسائل و مشکلات آرامستان جدید شهر بوشهر (دار الرحمه) از جمله فضای سبز و خیابان کشی محوطه آرامستان بررسی و بزودی این مشکلات رفع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: ایران با طرف روسی در مورد واکسن کرونا همکاری می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گفت: 103 عنوان کتاب به زبان های فارسی، کردی و عربی از اول سال تاکنون توسط انتشاراتی‌های پنجره، گوتار، خانی، بیریار و هه‌ژان این شهرستان به چاپ رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه این هفته (7 آذر)، نیز همانند هفته گذشته در هیچ‌یک از شهرهای استان برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش گفت: تشکیل مجمع جوانان از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ساری در مجلس از تدوین لایحه ای در دولت برای حمایت از افرادی که در دوران کرونا شغل خود را از دست داده اند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

"محمود الکومی" (Mahmoud el-Komy) مخترع مصری اخیرا موفق به طراحی رباتی موسوم به "Cira-03" شده است که این ربات می‌تواند به کاهش قرار گرفتن کادر درمان در معرض بیماری کووید -19 کمک کرده و از انتقال ویروس جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در آمریکا که در فوریه گذشته تنها 14 مورد ابتلا بود اکنون به اندازه ای وخیم شده است که فقط روزانه ده ها هزار نفر در آمریکا بع آن مبتلا شده و تنها در یک روز بیش از 2 هزار نفر جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون 1200 مرکز در کشور تست کرونا انجام می دهند که در حال برنامه ریزی برای افزایش آنها به پنج هزار مرکز هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مسوول ستاد جذب دانشجو دانشگاه بیرجند گفت: سال تحصیلی جاری 2 هزار و 800 دانشجوی جدید در این دانشگاه جذب شدند که نسبت به سال تحصیلی گذشته 25 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه وبوراحمد گفت: 250 خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی یاسوج، مرکز این استان به دلیل عدم توجه به محدودیت‌های منع تردد کرونایی، توسط ماموران پلیس جریمه شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: در فاز اول برای جداسازی مبتلایان از هتل ها و مهمانسراها استفاده می کنیم.