دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم والیبال سایپا با حمایت از بازیکنان خود، انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی را نیز تصمیم درستی دانست.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مومنانه و مواسات با ارسال و توزیع هفت هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در یادداشتی نوشت: کرونا دانش اجتماعی را به چالش کشاند و نشان داد که این دانش برای وضعیت بحرانی مانند کرونا هیچ دستورالعمل اجرایی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - یک جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی گفت: اعمال محدودیت‌ها بدون رعایت کامل شهروندان اثر چندانی ندارد بنابراین لازم است که رسانه‌ها نقش موثر مردم در مهار کرونا را بطور مداوم تبیین کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که 23 بیمار کووید 19 در این استان طی 24 ساعت گذشته فوت کردند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: با پرداخت تسهیلات، از واحدهای گردشگری برای پشتیبانی از شاکله اصلی گردشگری استان حمایت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر به ساماندهی موقوفات در این جمعیت و راه اندازی 37 هزار خانه هلال با تمرکز بر فعالیت نیروهای داوطلب در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت: تاکنون هیچ داروی قطعی کرونا در جهان کشف نشده است و داروهای شیمیایی، گیاهی و سنتی معرفی شده، بیشتر جنبه کمکی دارند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از هفته آینده روزانه 60 هزار کیت تست سریع آزمایشگاهی (رپید) با قابلیت اعلام نتیجه کمتر از 20 دقیقه در اختیار مراکز تشخیص کرونا در کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

وزارت کشور از طریق فراخوانی خواستار طرح دیدگاه‌های مرتبط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات 1400 در شرایط کرونا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت کشور، در فراخوانی از دانشگاهیان، فعالان سیاسی، حزبی و رسانه‌ای دعوت کرد تا پیشنهاد‌های خود را در ارتباط با برگزاری انتخابات 1400 در شرایط شیوع ویروس کرونا ارائه کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: توزیع 10 هزار بسته معیشی ویژه نیازمندان مبتلا به بیماری کووید19 در این استان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مسوول اداره نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توزیع 500 عدد انسولین لانتوس در داروخانه‌های خراسان جنوبی، بخشی از کمبود انسولین در استان رفع شد و توزیع انسولین به تدریج ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اشاعه تفکر بسیجی در جامعه به خصوص بین نسل جوان ضمن احیای روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

قوانین سختگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دوره برگزاری المپیک 2020 در توکیو اجرا خواهند شد.