یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

صنف پوشاک مشهد در روزهای کرونایی از آسیب‌های قرنطینه در امان نبود و امروز در کنار وعده‌های بی‌سرانجام دولت، نه‌تنها وضع خوبی ندارد بلکه کارگاه‌های کوچک در آستانه ورشکستگی کامل هستند.

خبرگزاری مهر

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: نیروهای آمریکایی با تداوم اشغال خاک سوریه مشغول غارت نفت و ثروت این کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه آنچه بعد از آغاز تعطیلی‌های دو هفته‌ای شاهد آن هستیم این است که مردم با رعایت پروتکل‌ها و کاهش ترددها حماسه آفریدند، گفت: موفقیت ما در تعطیلات کرونایی در گرو همکاری مردم است و اگر آنها همکاری نکنند، خیلی از این اتفاق های مثبت حاصل نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز را اینجا مشاهده کنید.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی با هدف ارتقاء سلامت مردم در نقاط مختلف استان گفت: با اجرای این طرح طی چهار روز گذشته میزان تردد در سطح معابر درون و برون شهری 30درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایسنا

هر کسی که یک بار روی سکوها، پای تلویزیون و پشت فنس‌ها برای فوتبال اشک ریخته، شب سختی خواهد داشت. حالا وقت بایگانی کردن شماره 10 است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان غیور تبریک گفته و از خدمات جهادی آنان قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - بسیجیان سرزمین سیستان وبلوچستان در قالب پایگاه‌های مردمی از بدو انقلاب تاکنون با همراهی کامل مردم به عنوان نهادی برخواسته از دل جامعه برای رفع بحران‌ها و مشکلات کشور تلاش کرده و در این راه از تمامیت اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی این سرزمین صیانت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: نیرو‌های آمریکایی با تداوم اشغال خاک سوریه مشغول غارت نفت و ثروت این کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم‌های یکجانبه را غیرقانونی، غیرانسانی و محکوم به شکست دانست و گفت: نیروهای آمریکایی با تداوم اشغال خاک سوریه مشغول غارت نفت و ثروت این کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازرسی فرمانداری شهرستان ملارد اعلام کرد: 16 واحد صنفی که دستورالعمل های مقابله با کرونا را رعایت نمی کردند طی روز گذشته و امروز در این شهرستان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند دام طمع، روایت اراذل و اوباشی است که مواد مخدر خرید و فروش می‌کردند و در نهایت به دام بیگانگان می‌افتند.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه ورزش بانوان با بیان اینکه اهم فعالیت‌های ورزش زنان طی یک سال و شش ماه گذشته در قالب هشت طرح ملی بوده، گفت: این طرح‌ها در راستای تحقق و ارتقا سطح سلامتی و تندرسی بانوان کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمرکز بسیج بر خدمت رسانی و ارائه خدمت به مردم محروم است، گفت: بیشتر فعالیت ما در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ایرنا _سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از تک رقمی شدن فوتی های بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته هشت نفر در این استان به علت به ابتلا به این ویروس فوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

منابع نزدیک به سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به رویترز گفته‌اند که با افزایش قیمت نفت و در سایه موج دوم کووید -19، اوپک پلاس از جمله روسیه به دنبال لغو افزایش تولید خود در سال آینده هستند.