یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، چهارهزار بسته معیشتی سپاه به ارزش 48 میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده ازبیماری کووید - 19 در تکاب توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا

در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به این شبهات، پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی راهکارهای تامین واکسن کرونا تاکید کرد که تامین این واکسن مطالبه به‌حق مردم کشور است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - شهردار شهر چهاربرج میاندوآب گفت: خانواده‌های مرحومان "خداوردی محمدیان" و "حقوردی محمدیان" در اقدامی خداپسندانه با هزینه مراسم ختم آنان یک دستگاه آمبولانس به این شهرداری اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - 6 طرح محرومیت‌زدایی به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستاهای "گلاز"،"بالاگیر "و "سرگیز" اشنویه افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار با تیم آلومینیوم اراک پس از 2 بازی سنگین مقابل استقلال و گل گهر یک رشد برای مس رفسنجان بود که توانست در خانه حریف یک امتیاز کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 248 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از 24 ساعت گذشته تا ظهر چهارشنبه شناسایی شد و مجموع آمار مبتلایان به کووید 19 در استان از ابتدا تا به امروز به 17 هزار و 588 نفر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت کمک معیشتی و وام یک میلیونی فقط به سرپرستان خانوارهای بدون درآمد انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه ای به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با تاکید براینکه بسیج اساسا یک فرهنگ پویا و بالنده است، گفت: هرکس به این فرهنگ الهی آراسته باشد از یکسو جلب رضایت خداوند را مدنظر قرار داده و از سوی دیگر بر مدار مردمداری و حل مشکلات آنان حرکت می کند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تامین اکسیژن مشکلی در استان وجود ندارد و در صورت لزوم از استان های اصفهان، خوزستان و عسلویه اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها تامین می شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: ادامه منع فعالیت واحدهای گردشگری در طرح محدودیت کرونا موجب بیشتر شدن معوقات بانکی و اخراج نیروهای کار این واحدها و زمین گیر شدن صنعت توریسم استان شده است.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پنج هزار کیت نمونه‌گیری ویروس کرونا برای استفاده در مناطق پرخطر، در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

ورزش بر دستگاه گوارش انسان تاثیر می گذارد، از این رو، افراد ممکن است گاهی اوقات حالت تهوع را پس از انجام تمرینات ورزشی تجربه کنند.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه با وجود ممنوعیت، هنوز مواردی از برگزاری آیین‌های مختلف در خرمشهر مشاهده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل اقتصادی گفت: جانبداری دولتمردان از سرمایه داران بین المللی آنها را چون تار عنکبوتی به صندلی هایشان بسته است.