یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «لیونل مسی» در واکنش به درگذشت دیگو مارادونا نوشت: او ما را ترک کرد اما رها نه؛ زیرا دیگو جاودانه است.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چهار روز اخیر یک هزار و 83 دستگاه خودرو برگشت و از ورود آنها به شهرهای قرمز جلوگیری شد.

خبرگزاری ایسنا

معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان " مهرواره قرآنی طاها و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - افتتاح مسکن محرومان در دلفان، آغاز بکار بنیاد برکت در الیگودرز و انتصاب مدیر جدید هلال احمر سلسله از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه پنجم آذرماه در لرستان است.

خبرگزاری ایسنا

وبینار حسین جابری انصاری معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارج با رؤسای نمایندگی‌های ایران در عراق برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه قرارگاه مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت و جمعی از معاونین این وزارتخانه با موضوع بررسی آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور و راهکارهای تقویت مقابله با آن، برگزار و در آن به لزوم افزایش مراکز سرپایی و تشخیص بیماران با کارت ملی اشاره شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه ناپولی ایتالیا که «دیگو مارادونا» فقید همواره به آن عشق می‌ورزید، در واکنش به درگذشت مرد آرژانتینی این تراژدی را «ضربه‌ای ویرانگر» خواند؛ هم برای باشگاه و هم برای شهر ناپل.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: باید کارگروه ویژه کلانشهر شیراز به ریاست استاندار فارس و با حضور سپاه، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر نهادها و با اختصاص بودجه ملی و استانی با هدف حل مشکلات این کلانشهر و محرومیت زدایی تشکیل شود و این به نفع کل استان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به این شبهات، پاسخ داد.

خبرگزاری مهر

اراک - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند، اما شرایط جوی و نامناسب بودن زمین بازی کار را برای هر دو تیم سخت کرد و در کاهش کیفیت بازی تأثیر گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بررسی تبصره و ردیف بودجه ویژه مشاغل و فعالان آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و گفت: مبلغی را برای حمایت از هنرمندان و فعالان این حوزه پیشنهاد کرده‌ایم که قرار بر افزایش آن است و در صورت نهاییشدن طی هفته بعد اعلام می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل باشگاه نساجی با انتقاد داور دیدارهای این تیم در لیگ بیستم گفت: هواداران نساجی می‌گویند اشتباهات سریالی داوری طبیعی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بحرین که به دنبال کاهش شدید قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا با بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود روبروست، اکنون با پشت کردن به تمام آرمان‌های ملت فلسطین، دست به دامان بازرگانان رژیم صهیونیستی شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: سومین مرحله پویش کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده به ارزش 30 میلیارد ریال اهدا شد.

خبرگزاری ایسنا

امروز 5 آذرماه 99، دکتر کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا با حضور در دفتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر، در خصوص همکاری بین سازمانی در زمینه امور پشتیبانی این طرح دیدار و گفت‌وگو کرد.