یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه و حصول اطمینان از دریافت کافی ریزمغذی‌ها و پروتئین از برنامه غذایی روزانه نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از جمله کرونا دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تضعیف تحریم‌ها در کنار دستور کار «غلبه بر تحریم»، بخشی از برنامه نظام برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است؛ هدفی که تنها با به کارگیری دیپلماسی چندجانبه و هم صدایی و انسجام ملی در حمایت از وزارت خارجه به عنوان سکاندار سیاست خارجی محقق خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه، رفت و آمد خودروها در جاده‌های این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 33 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 550 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان بالای 25 درصد در این شهرستان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همکاری مردم این استان در اجرای طرح محدویتهای اخیر برای مقابله با شیوع کرونا، خوب است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - اجرای طرح ممنوعیت رفت و آمد خودروها در شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا از ساعت 21 تا چهار صبح روز بعد، تب سرعت قبل از این ساعت و پس از آن در خیابانهای شهر را افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مالباختگان برای شناسایی اموال کشف شده خود از مراجعه حضوری به پلیس آگاهی خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین در 60 سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. ستاره‌ای که با جادوی خود، میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را عاشق فوتبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن آن خستگی کادر درمان را بیشتر می‌کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین‌نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: در حال حاضر با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی نمازگزاران خصوصا آحاد مردم برای هفتمین هفته متوالی فردا (جمعه)، برابر هفتم آذرماه 1399 در 28 شهر و روستای این استان نماز عبادی، سیاسی این روز برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشنهاد تصویب قطعنامه ضد حقوق بشری علیه ایران از سوی کانادا در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل در حالی انجام شده است که کانادا به اعتراف مقامات رسمی آن، به شدت درگیر «نژادپرستی سیستماتیک» بوده و متهم به نقض گسترده حقوق بشر هزاران انسان از جمله اتباع ایرانی مقیم کاناداست.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که بررسی های میدانی بیانگر افزایش رعایت پروتکل ها بوده و مردم استان برای شکست کرونا مصمم هستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تعریف و مصوب شدن 204 طرح پژوهشی مرتبط با ویروس کرونا در این مجموعه خبر داد و گفت: تعدادی از این طرح‌ها پایان یافتند و شماری در حال گذراندن مراحل نهایی یا بالینی هستند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: تا کنون330 نفر از بهبود یافتگان بیماری کووید 19 در این استان پلاسما اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: امسال 10 میلیارد و 845 میلیون تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن ویژه حمایت‌های دولت برای آسیب دیدگان از کرونا در این استان پرداخت شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - 41 سال از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال 58 مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفان می‌گذرد، سازمانی که در طول مدت زمان فعالیت خود خدمات و اقدامات ارزشمندی را در راستای توسعه کمی و کیفی انقلاب اسلامی انجام داده است.