یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو انجمن زنان و مامایی ایران با تاکید بر اینکه دیابت بارداری علایمی خاموش دارد، گفت: جدی نگرفتن کنترل و پیگیری روند درمان دیابت بارداری، آینده مادر و فرزند را با خطر ابتلا به دیابت نوع 2 روبرو می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: کشور ما از نظر توان تحقیقاتی در سطح بالایی به ویژه در بین کشورهای منطقه قرار دارد و یکی از دلایل مهمی که مانع ورود کامل و تمام قد تحقیقات کشور به حوزه درمان کرونا شده، کمبود منابع مالی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خنثی‌سازی اثرات تروریسم اقتصادی علیه ایران، از همان روزهای نخست بازگشت تحریم‌ها به عنوان مهم‌ترین اولویت، در دستور کار دولت قرار گرفت؛ با این همه اما برای شکستن تحریم‌ها و مقابله با آن، کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و هم‌صدایی نیاز دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همواره از اهدای خون به عنوان امری خداپسندانه یاد می‌شود اما طی روزهای اخیر و در پی تشدید حملات ویروس کرونا، برخی باورهای غلط مانند رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مانع از مراجعه مردم به مراکز اهدای خون شده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: با اقدامات انجام یافته در هفته جاری آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سیر نزولی گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون با توجه به ضرورت حفظ سلامت مردم و پرهیز از رفت و آمد به داخل و خارج از کشور 250 تبعه افغانستان اعم از خودمعرف و غیرمجاز از این استان به کشورشان بازگردانده شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن روانشناسی اجتماعی ایران گفت‌: تعارف و رودربایستی یکی از علل اصلی حضور در اجتماعات و مهمانی‌های خانوادگی است که احتمال شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان گفت: تعداد 640 ورزشکار سازمان یافته مرد و زن این استان در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس قوه قضاییه در دیدار استاندار خراسان جنوبی از وی خواست با توجه به سال پایانی دولت، همه تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام صرف کند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - همزمان با هفته بسیج، بسیجیان ملایر در قالب کاروان «آوای خدمت» پس از اجرای رزمایش در سطح شهر، در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر حضور پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شرایطی که کشورهای دیگر دنیا از جمله ایران با کرونا دست و پنجه نرم می کنند و آمار مبتلایان و همچنین جان باختگان هم روز به روز در حال افزایش است مروری بر چگونگی کنترل ویروس کرونا در چین به عنوان کشوری که نخستین بار این ویروس از آنجا شناسایی شد می تواند مفید باشد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایلام گفت: از ابتدای آغاز طرح جدید محدودیت های کرونایی در هفته جاری تاکنون بازرسان سازمان صمت ایلام طی برگزاری گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط بیش از 2 هزار بازرسی از سطح بازار این استان انجام دادند.

خبرگزاری ایرنا

خدماتی را که نیروهای بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده‌اند، ببینید.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ در کلانشهرها اغلب در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها به هنگام چراغ قرمز می‌توان آنها را دید، کودکانی که برای کسب اندکی پول، خرید چند شاخه گل سرخ و آدامس یا شستن شیشه خودرو را به شما پیشنهاد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای بیشتر آسیب‌دیده از ویروس کرونا، فعالان حوزه گردشگری بنا به سطح فعالیت و رتبه، از امتیاز دریافت تسهیلات 16 تا 900 میلیون تومانی جبران خسارت‌های وارده با تنفس 6 ماهه، برخوردار می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت که این نهاد در حال حاضر از 2 هزار کودک زیر پنج سال دارای اختلال رشد و سوء تغذیه با ارائه سبد غذایی ماهانه حمایت می‌کند.