یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 10 واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

خبرگزاری مهر

نسبت به مطالبات غیرجاری بانکها در فصل بهار 99 حکایت از رشد 26 درصدی نسبت به زمستان سال گذشته دارد که بر این اساس، روند نگران‌کننده‌ای را در بازپرداخت تسهیلات به ثمر نشانده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون 9 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر محوطه میراث جهانی بیابان لوت شهداد از ممنوعیت تمام تورهای گردشگری بر اساس مصوبه ستاد کرونا به کویر لوت شهداد تا 15 آذر سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 162 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 75 درصد فوتی‌های کرونا در استان قزوین بالای 60 سال سن داشته‌اند و باید با ورود جدی‌تر در اجرای قرنطینه معکوس و تیم‌های حمایتی و مراقبتی برای کاهش این آمار تلاش کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان انقلاب و عمومی مرکز کردستان با بیان اینکه افراد دخیل در تولید و توزیع کالاها مکلف به تمکین قانون و مصوبات ستاد تنظیم بازار هستند، گفت: عدم تمکین آنها در عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اخلال در نظام توزیع بوده و از نظر قانون جرم محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد 39 درصدی فروش کتاب در طرح پاییزه 99، برگزاری هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسول در هیات نظارت بر مطبوعات و درگذشت چنگیز جلیلوند و کامبوزیا پرتوی را می‌توان از مهمترین رویدادهای فرهنگی هفته‌ای که گذشت، برشمرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این ستاد ستاد ملی نیست بلکه ستاد دولتی کروناست، اشکال کار هم این است که حتی توصیه‌هایی که از وزارت بهداشت و درمان که قطعا با نخبگان زیادی در تماس هستند به ستاد می‌شود در داخل کمیته‌ها وتو می‌شود!

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: یکهزارو 919 بازرسی از واحدهای صنفی این استان تنها در یک روز با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اعتیاد تزریقی همچنان مهمترین عامل ابتلا به ایدز در این استان است اما سهم آن در ابتلا به اچ. آی. وی نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

در قالب سامانه «پاکاریم» از ظرفیت نیروهای داوطلب برای مبارزه با کرونا بهره گیری می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت مراکز رفاهی وزارت آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

خبرگزاری ایسنا

تعامل ورزشکار با مربی و دیگر ورزشکاران، تماس بدنی و برخورد ورزشکاران با هم، استفاده از وسایل و تجهیزات ورزشی مشترک، عواملی هستند که باعث افزایش خطر ابتلا به کرونا می شوند.

خبرگزاری ایرنا

روزنامه‌های خراسان رضوی روز پنجشنبه ششم آذر ماه 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: بعد از ساماندهی ورود تورهای گردشگری به کویر مرنجاب در یک سال اخیر تاکنون موردی از تورهای بدون مجوز به این منطقه نداشته‌ایم.