یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

یک فعال حقوق زنان گفت که قوانین تبعیض آمیز از جمله مواد 301، 302، 309 و 630 قانون مجازات اسلامی قبح اقدام به قتل را تلویحا از بین برده است و به نظر می رسد لازم است حقوق برابر زن و مرد در قوانین گنجانده شود تا کسی با عنوان «قتل های ناموسی» آزادانه اقدام به کشتن زنان و دختران خانواده نکند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - در واپسین هفته‌های باقی‌مانده به دوران گذار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و در حالی که هنوز چشم‌اندازی برای دستیابی به توافق تجاری میان دو طرف وجود ندارد، انجمن داروسازان انگلیس نسبت به احتمال بروز اختلال در این کشور برای دسترسی به داروهای حیاتی به‌ویژه واکسن کرونا هشدار داده است.

خبرگزاری ایسنا

موارد ابتلا به بیماری کووید -19 در آسیا رو به افزایش است اما در مقایسه با کشورهای غربی به قطره ای در اقیانوس تشبیه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که با توجه به شیوع سراسری ویروس کرونا و تاثیر بسزا آن بر اقتصاد از جمله بیکاری و محدودیت های اشتغال، در حال حاضر شماری زیادی از آمریکایی ها گرسنه هستند.

خبرگزاری ایسنا

بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: به دلیل هزینه بالا و پروسه سخت گرفتن ویزا تصمیم گرفتم در کاپ های جهانی و قهرمانی جهان 2020 شرکت نکنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک تحقیقات جامعه شناسی نشان می‌دهد که به دنبال شیوع گسترده کرونا و رکود شدید اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین میزان خشونت خانگی از ماه مارس (اسفند - فروردین) تاکنون بیش از300 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی وهنری مساجد هرمزگان گفت: مردم استان ظهر پنج‌شنبه در سالروز رحلت کریمه اهل بیت (س) در قالب قرائت عمومی سوره یس، به ساحت آن حضرت عرض ارادت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

ملی پوش اسنوکر ایران با پیروزی در مرحله اول رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس موفق شد جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را کسب کند.

خبرگزاری ایسنا

بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی قرمزپوش شدند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشاغلی که در این مدت به دلیل شیوع کرونا ویروس دچار خسارت شدند از دولت خواست که این مشاغل را مورد حمایت قرار بدهد.

خبرگزاری ایسنا

رشد بازبینی شده سه ماهه سوم اقتصاد آمریکا 33.1 درصد اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان غیور تبریک گفته و از خدمات جهادی آنان قدردانی کردند.

خبرگزاری ایسنا

یک تحقیق مشترک فرانسوی - ایتالیایی برآورد کرده است قرنطینه ها حدود 168 میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا خسارت زده است.

خبرگزاری ایسنا

بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهرها با وضعیت قرمز از اول آذر ماه، برخی از گالری ها نیز بنا بر تصمیم شخصی به تعطیلی رضایت دادند و تعداد زیادی هم با هماهنگی قبلی همچنان امکان بازدید حضوری را فراهم کرده اند.

خبرگزاری ایسنا

شاخص دلار کانال 92 واحدی را هم از دست داد.