یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: یکصد و هشتادمین اجلاس سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام (اوپک) و دوازدهمین نشست اوپک پلاس (اوپک و متحدان غیراوپکی نظیر روسیه) هفته آتی در حالی برگزار می‌شود که بازار در شرایطی خاص نسبت به نشست‌های دو دور قبل قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - برای گذران زندگی با تاکسی کار می کرد چه آن روزها که همه از ترس کرونا برای مدتی در خانه ماندند و چه روزهایی که برخی با عادی انگاری بیش از حد این ویروس موج های پی در پی آن را رقم می‌زدند. جوان بود و شاید هیچ گاه فکر نمی‌کرد بر اثر کرونا جانش را از دست بدهد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - بازار عرضه گوشت مرغ در استان سمنان همزمان با دیگر نقاط کشور دچار التهاب و کمبود شد. بازشدن این گره کور حمایت از تولیدکننده در سال جهش تولید و پرهیز شهروندان از خرید هیجانی و احتکار خانگی است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - یکی از فرماندهان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت غیور و شجاع ایران با وحدت و انسجام دارای روحیه و تفکر بسیجی هستند از این رو ابرقدرت‌های جهان از قدرت و تفکر بسیج هراس دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در گفت وگو با سیدعلی موسوی گمارانی، نوشت: مردم در بنادر این استان با اندک سرمایه‌های شخصی خود و بدون استفاده از تسهیلات دولتی، لنج‌های سنتی را به‌صورت فردی یا مشارکتی برای امرار معاش ساخته‌اند که حکم کارگاه‌های زود بازده را دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز گزارش داد، با توجه به اینکه در زمان رکود اقتصادی کرونا بودجه دفاعی از مشاغل بیشماری در آمریکا حمایت می‌کند، بایدن بعید است به رغم فشارها حاضر به کاهش هزینه‌های دفاعی شود.

خبرگزاری ایسنا

اگر طی 10 ماهی که از ورود کرونا به کشور می‌گذرد به کرونا مبتلا نشده باشید، حتما در اطرافیان خود مبتلایان این بیماری را دیده‌اید؛ بیماری سختی که علاوه بر تمام عوارض جسمانی می‌تواند برای روح و روان فرد هم آسیب‌زا باشد و با ترسی که نسبت به بیماری وجود دارد، سبب شود تا اطرافیان بیمار هم از این بعد بیماری غافل شوند.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران "دانشگاه هاروارد" در بررسی جدیدی، نقش باکتری‌های روده را در راه‌اندازی مکانیسم محافظتی بدن برای مقابله با عفونت‌های ویروسی نشان داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 17 هزار حبه قرص ترامادول در شهر برازجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع سودانی بامداد پنجشنبه تأیید کردند که "صادق المهدی" رییس حزب امت، رهبر انصار و نخست وزیر اسبق سودان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشته است.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد 49 درصد کارکنان علاقمندند دورکاری‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم و اقدامات یکجانبه را نماد آشکار جنایت علیه بشریت دانست و از جامعه جهانی خواست برای برطرف کردن آن، اقدام فوری انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس مسوول بیماری های واگیر مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره چگونگی استفاده از ماسک در روزهای بارانی توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع ویروس کووید 19 و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا همچنان سیر صعودی دارد و این امر موجب شده تا شمار بیکاران در این کشور نیز افزایش یافته و تنها در یک هفته 778 هزار نفر در امریکا دریافت مزایای بیکاری درخواست کردند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره آثار منفی تحریم بر حقوق بشر، تحریم‌های یکجانبه را موجب تضعیف اقتدار سازمان ملل، ترس در همکاری بین‌المللی و حاکمیت قانون دانست و گفت: اقدامات یکجانبه تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

خبرگزاری ایسنا

صوفی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه یک تکلیف است.