جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا اظهار کرد: موضوع ارسال پیام هشدار زلزله به هموطنان در سازمان‌های مختلف در حال بررسی است اما هیچ تهدیدی برای هموطنان وجود ندارد و این اتفاق می‌تواند یک شیطنت یا هک باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از کولاک و آبگرفتگی در 25 استان کشور در 5 روز گذشته و امدادرسانی به 800 شهروند خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت کشور اعلام کرد: هیچ هشداری مبنی بر وقوع زلزله از سوی سازمان مدیریت بحران کشور ارسال نشده است.

مدیرکل اداره رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از واریز کمک معیشت ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومانی به حساب معلولین شهرداری تهران خبر داد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: امروز آخرین فرصت صدور احکام ترمیم حقوق و رتبه آموزشیار معلم است.

"حجت الله بنیادی" به سمت "سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری" منصوب شد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به وفور آرای صادره از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری گفت: برای پیشگیری از صدور بخشنامه‌های خلاف قوانین بهتر است در زمان تغییر دولت‌ها، آرای دیوان در اختیار وزرا قرار گیرد.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در اسفندماه 1401 برگزار می شود و ثبت‌نام در این آزمون از امروز 16 آذرماه 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

سازمان اطلاعات فراجا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اغتشاشات اخیر، 2827 قبضه سلاح جنگی، 5487 قبضه سلاح شورشی و در مجموع 8314 قبضه سلاح از شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سلاح کشف شده است.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در طرح "احمدی‌روشن"، تمرکز بر پیشنهادهایی حول مسائل واقعی کشور است که علاوه بر حل مسئله، باعث آشنایی بیشتر جامعه نخبگانی با چالش‌های نهادهای اجرایی و صنعتی و زمینه‌سازی برای جذب آنها می‌شود.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه مراحل رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان کاملاً الکترونیکی است، گفت: وقت رسیدگی در شعب بدوی و تجدید نظر در دیوان عدالت اداری بیش از 260 روز بود که در حال حاضر به حدود 100 روز رسیده است.

معاون شهردار تهران گفت: بند 15 کمیسیون ماده 5 در خصوص اعطای "طبقات تشویقی" در بافت فرسوده به تمامی مناطق 22گانه شهر تهران ابلاغ شده است.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در احکامی جداگانه سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، مشاور معاون علمی در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن و دبیر ستاد تدوین سند ملی هوش مصنوعی را منصوب کرد.

سرپرست سازمان دانشجویان ایران جهاد دانشگاهی گفت: هدف از برگزاری طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" آشناسازی دانشگاهیان با پروژه‌های صنعتی و فناورانه سراسر کشور و نیز آثار و مواریث فرهنگی و طبیعی در راستای افزایش خودآگاهی و خودباوری ملی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیگیری برای اجاره واگن به منظور حل مشکل کمبود قطارهای خطوط مترو شهر تهران خبر داد.

سازمان سنجش درباره افزایش هزینه ثبت‌نام مجدد آزمون دکتری توضیحاتی ارائه کرد.