جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود.

شهردار منطقه 14 از راه‌اندازی پسماند مارکت جدید در این منطقه خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر عراق از رئیس هلال‌احمر ایران درخواست کرد که متخصصان ارتز و پروتز هلال احمر کشورمان در راه‌اندازی مراکز ارتوپدی فنی و تربیت نیروی انسانی متخصص در این مراکز با هلال احمر عراقی همکاری کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از صبح 11 آذر ماه تا ساعت 24 دیشب 17 آذر 1401 به 1200 نفر محصور در برف و آبگرفتگی در 28 شهرستان کشور امدادرسانی شد.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی و متوسطه استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه در روز شنبه و یکشنبه 19 و 20 آذر ماه تعطیل خواهد بود و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری دایر خواهد بود.

کندر صمغ گیاهی است که مزه‌ای تلخ دارد و جویدن یا مصرف عصاره آن برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها از جمله جلوگیری از آلزایمر، تقویت حافظه، تقویت لثه و دندان بسیار مؤثر است؛ در این مطلب به خواص کندر برای سلامتی پرداخته‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 40 هزار مربی پرورشی گفت: 780 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داریم.

شهردار تهران با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را در کشور خشک کنیم، گفت: معیشت، سلامت و مسکن مردم امروز تنگناهایی را برای آنها ایجاد کرده است اما به لطف الهی و دولت انقلابی مسیری دنبال می‌شود که به کاهش این آلام و دردهای مردم منتهی می شود.

حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه 20 آذر ماه و براساس حروف الفباء به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از اخذ 200 میلیارد تومان جریمه تخریب فضای سبز در 7 ماه گذشته از سال 1401 خبر داد و گفت: منابع حاصل از این درآمد صرف توسعه بوستان در محلات کم‌برخوردار می‌شود.

میانگین شاخص آلودگی هوای تهران هم‌اکنون با رسیدن به عدد 151 در شرایط "ناسالم" قرار دارد؛ شاخص منطقه 19 تهران بر روی عدد 220 در وضعیت "بسیار ناسالم" قرار دارد؛ با ادامه‌دار بودن شرایط احتمال دارد امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود.

کارشناس کیفیت خدمات گردشگری با بیان اینکه "گردشگران خارجی" خدمات استاندارد مورد انتظار خود را در ایران دریافت نمی‌کنند، گفت: گردشگر خارجی انتظار دریافت خدماتی متناسب با استانداردهای بین‌المللی در کشورمان دارد.

شهردار منطقه 2 از احداث یک مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی بزرگ در مجاورت برج میلاد خبر داد و گفت: به‌زودی فرایند احدث این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز می‌شود.

هر چند قطر با هزینه‌کرد 200 میلیارد دلاری میزبان برگزاری مسابقات جام‌جهانی 2022 شد اما در این میان کشورهای همسایه با هزینه کمتر و به وسیله جذب ده‌ها هزار هوادار جام‌جهانی به رونق اقتصادی گسترده و سود هنگفت دست پیدا کردند!

رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال با اشاره به طراحی ایجاد اشتغال برای یک میلیون و 112 هزار نفر در کشور گفت: در 8 ماه امسال بر اساس سهمیه اختصاصی، فرصت‌های شعلی محقق شده است.