جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره رد ادعای تولید متان در آرادکوه توسط شهرداری تهران گفت: اینکه بگوییم به هیچ وجه متانی در آن منطقه وجود ندارد از نظر علمی ادعای بی‌اساسی است. هرجایی که پسماند انباشته شودف گاز متان نیز تولید می‌شود.

ایستگاه راه‌آهن روستای بیشه که در تاریخ سوم شهریور 1317 افتتاح شده است، در 65 کیلومتری شرق شهرستان خرم آباد و در مسیر راه‌آهن سراسری شمال به جنوب واقع شده. این ایستگاه راه‌آهن در فصل پاییز زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

سازمان زندان‌ها اعلام کرد: در تمام زندان‌های کشور، مراقبت از زندانیان زن توسط کارکنان خانم انجام می‌شود و نحوه نگهداری از زندانیان زن مورد رصد و مراقبت است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از 23 آذرماه خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه 1401، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تاریخ ثبت‌نام برای شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری را از روز چهارشنبه 16 آذرماه جاری اعلام کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: طبقه‌بندی محتوا و نظام محتوایی کودک موضوعی است که تا امروز از آن غفلت کرده بودیم و به نظر می‌رسد سلسله نشست‌های حکمرانی کودک و خانواده باید به آن بپردازند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از اختصاص 70 درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح های پویش "ایران ما" خبر داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: مردم و مدیران باید توجه بیشتری به نقش و جایگاه بیمه در کاهش خسارات حوادث داشته باشند. بیمه نه‌تنها جبران خسارات را راحت‌تر می‌کند، بلکه در کاهش آسیب نیز مؤثر است.

سازمان میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری تهران قیمت انواع گوشت در میادین را اعلام کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 22 کیلو و 683 گرم حشیش و انهدام باند خانوادگی فروش مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح سه زمین فوتبال در منطقه 16 شهرداری تا 22 بهمن امسال خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف 3 میلیون قرص آغشته به "شیشه" خبر داد.

رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو میزان تأمین شیرخشک رژیمی طی 8 ماه ابتدای سال‌جاری را بیش از 6 میلیون قوطی اعلام کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی افرادی که اقدام به تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد.