جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران از امروز ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به آرای وحدت رویه صادره از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری اظهار کرد: مصلحت‌اندیشی در دیوان عدالت جایز نیست و دیوان باید به مر قانون عمل کند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طرح ملی "ایران مرز پرگهر"از سال 1384 آغاز شده و تا امروز 17 دوره از این طرح برگزار شده که در این 17 دوره 106 هزار نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در طی 3 هزار اردو از مقاصد علمی بازدید کردند.

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای شرایط آلودگی هوا پرداخت.

تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته صفر بوده و دو شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت همزمان با بیست و سومین دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازارِ امسال، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با بیان اینکه از سال 93 تولید مسکن کم شد و در سال گذشته کمتر از 50 هزار واحد در تهران احداث که منجر به گرانی مسکن شد، گفت: اگر مهاجرت را محاسبه نکنید، سالانه 150 هزار واحد مسکونی در تهران نیاز است.

با حضور مسئولان شهری، امروز عملیات ساخت 11 هزار و هفت واحد مسکونی در پایتخت در شانزدهمین شنبه امید و افتخار آغاز شد.

معاونت حمل ونقل شهرداری تهران اعلام کرد که در روزهای شنبه و یکشنبه (19 و 20 آذر) طرح ترافیک فروخته نمی‌شود.

رئیس پلیس فتای پایتخت، شیوه جدید برخی کلاهبرداران فضای مجازی از طریق دایر کردن سایت های فروش "گل و گیاه آپارتمانی" را توضیح داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت طلا در بازار تهران خبر داد.

هم‌اکنون هوای پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد؛ عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت شنبه همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده "ناسالم" قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، نحوه اعتراض به "خلافی خودرو" را توضیح داد.

مدیرعامل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری طرح کانون مدرسه در مدارس سراسر کشور با محوریت آموزش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از جمله آموزش "سواد رسانه‌"خبر داد.

بیش از 250 مدل اپلیکیشن و سامانه و نرم‌افزار در حوزه سلامت داریم که این‌ها می‌تواند در 16 سیستم‌عامل خلاصه و یکپارچه شود اما برخی چالش‌ها مانع استقرار کامل پرونده الکترونیک سلامت و یکپارچه‌سازی این سامانه‌ها شده است.