جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

انجیر یکی از سودمندترین میوه‌ها برای حفظ سلامتی در مقابل بیماری‌های مختلف است؛ پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سکته‌های قلبی و مغزی، اثرات ضدپیری از جمله خواص انجیر است؛ در این مطلب به خواص انجیر برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و درمان آنها پرداخته‌ایم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

درحالی که تصور می‌شد تا زمان جفت‌گیری ایران و فیروز، پیروز به تنهایی لقب تنها یوز ایرانی تکثیر در اسارت را یدک بکشد، جدا کردن آذر و توران از طبیعت توسط چوپان باعث شد تا آذر و توران نیز به سرنوشت پیروز دچار شده و حالا ایران 3 توله یوز در اسارت دارد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با زمان واریز مابه‌التفاوت افزایش حق پرستاری معلولان شدید و ضایعه نخاعی‌ها توضیح داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از طرح پاکسازی پارک‌ها و اطراف مدارس از لوث خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از مسدود شدن 7 جاده در کشور، خبر داد.

به مناسبت روز دانشجو، بازدید از مجموعه فرهنگی هنری "برج آزادی" برای دانشجویان رایگان شد.

مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی "اتاق تاریک" خبر داد و گفت: اکنون کلینیک‌های تخصصی در مرکز جامع تهران، توانخواهان مورد نظر را به اتاق تاریک یا چندحسی ارجاع می‌دهند.

رئیس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های شهر تهران گفت: در تغییر قوانین دست شورای شهر به طور کامل بسته است چرا که باید نهادهای بالادستی مثل مجلس ورود کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف هولناک در جنوب تهران خبر داد و گفت: 1 نفر کشته و 7 زن و مرد دیگر در این حادثه مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید و افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه اعلام کرد: مجازات‌های قطعیت‌یافته اکبر طبری از جمله حبس به قوت خود باقی و در حال اجراست و طبری به علت جرم پولشویی، به ضبط مال و جزای نقدی محکوم شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کاهش 60 درصدی وقوع سرقت مسلحانه طلا‌فروشی‌ها در سراسر کشور طی 3 سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی یک تاجر در تهران خبر داد.

دادگاه تجدید‌نظر "حمید نوری" 21 دی ماه آغاز می‌شود؛ با این حال این شهروند ایرانی از 18 آبان 1398 همچنان با نظر دستگاه قضائی سوئد در سلول انفرادی نگهداری می‌شود و از حقوق اولیه خود محروم است.