جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری مجرم اینترنتی که با وعده پروژه واردات و صادرات پارچه اقدام به کلاهبرداری کرده است، خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت آب و هوا و وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

8 مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی امروز در سراسر کشور افتتاح شد.

رئیس قوه قضاییه گفت: در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند؛ طبیعتاً تفکیک این عناصر و شناسایی و دستگیری عاملین اصلی زمانی را به خود اختصاص می‌دهد.

سخنگوی قوه قضائیه درباره نامه نمایندگان مبنی بر ترک فعل ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست حسن روحانی که منتهی به فوت هزاران نفر از هموطنان شد، گفت: قوه قضائیه خط قرمزی در خصوص رسیدگی به این پرونده‌ها ندارد و اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

دبیر ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار درخصوص طرح آغازین "صندوق منطقه‌ای گرد و غبار" گفت: برای آغاز این طرح اعتباری به مبلغ 70 هزار دلار از منابع دفتر UNDP در تهران و به همین میزان هم توسط ایران (مجموعاً 140 هزار دلار) تأمین شده است.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی گفت: در 9 دوره قبلی نمایشگاه ایران‌ساخت، 1330 میلیارد تومان فروش محصولات را داشتیم که یک میلیون و 700 هزار دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است.

رئیس شورای شهر تهران از دولت به‌ویژه رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی خواست تا عنایت ویژه‌ای را در ارتباط با عقد قرارداد خرید واگن داشته باشند.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تاکید اژه‌ای مبنی بر برخورد با عوامل دروغ‌پردازی در اغتشاشات اخیر گفت: قوه قضائیه نسبت به از دست رفتن 200 شهروند کشور که به دلیل دروغ‌های رسانه‌ای و تحریک آنها، جان خود را از دست دادند، کوتاه نخواهد آمد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی اقدامات مطلوب حفاظتی در پارک ملی "تندوره" شهرستان درگز و افزایش ضریب امنیتی این زیستگاه، ماموران محیط زیست در گشت‌زنی یک‌روزه هشت قلاده پلنگ ایرانی را در این مجموعه مشاهده کردند.

مهدی محبی؛ عکاس ایرانی برنده عنوان عکاس محیط زیست سال شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ارتباط با میزان معابر مناسب‌سازی شهر تهران توضیح داد.

امام جمعه جزیره کیش با انتقاد از عدم توسعه مناسب شبکه توزیع آب و برق در این جزیره گفت: می‌بینید هتلی 5 ستاره که میلیاردها تومان برای انشعاب آب و برقش هزینه کرده آب مورد نیاز خود را با تانکر تأمین می‌کند.

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای از پرداخت و تسویه کامل کسور دستگاه‌های اجرایی مربوط به حقوق آبان ماه بازنشستگان این صندوق خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر مناسب‌سازی آسانسورهای مترو جهت تردد معلولان گفت: در ایستگاه‌های کوچک شاید نتوان در حال حاضر آسانسور نصب کرد اما اجرای برنامه‌ها در این زمینه برای معلولان در دستور کار است.

سالانه تورهای علمی مختلفی برای مستعدین برتر و نخبگان در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود که تصاویر مربوط به تعدادی از تورهای علمی برگزار شده در این استان منتشر شده است.