جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید و افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه اعلام کرد: مجازات‌های قطعیت‌یافته اکبر طبری از جمله حبس به قوت خود باقی و در حال اجراست و طبری به علت جرم پولشویی، به ضبط مال و جزای نقدی محکوم شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کاهش 60 درصدی وقوع سرقت مسلحانه طلا‌فروشی‌ها در سراسر کشور طی 3 سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی یک تاجر در تهران خبر داد.

دادگاه تجدید‌نظر "حمید نوری" 21 دی ماه آغاز می‌شود؛ با این حال این شهروند ایرانی از 18 آبان 1398 همچنان با نظر دستگاه قضائی سوئد در سلول انفرادی نگهداری می‌شود و از حقوق اولیه خود محروم است.

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار با رییس قوه قضائیه مباحثی مانند لزوم برخورد با سلبریتی‌های محرک حوادث اخیر و رسیدگی سریع به برخی پرونده‌های ملی مانند پرونده هواپیمای اوکراینی را مورد تاکید قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: درصدد هستیم 80 فروند شناور تندرو را در اختیار دریابانی استان‌های ساحلی جنوب و شمال به‌ویژه استان هرمزگان قرار دهیم.

معاون سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران از بازرسی و ارزیابی تمام مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسان معاونت‌های سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از برگزاری بیست‌و‌سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار و دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت با رونمایی از 30 فناوری منتخب خبر داد.

مردم در پکن اجازه ورود به برخی اماکن عمومی را بدون ارائه نتیجه آزمایش کرونا پیدا کرده‌اند، اما برخی کارشناسان هشدار داده‌اند که اگر خروج از محدودیت‌ها بیش از حد عجولانه باشد، تلفات ممکن است به بیش از یک میلیون نفر برسد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی و بارش‌ها در 23 استان کشور از رهاسازی 153 دستگاه خودرو در سه روز گذشته خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

پرونده‌هایی با موضوع "خواسته طلاق، عسر و حرج و کراهت از زوج"، "طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد" و "دعوی خلع ید از چند قطعه زمین" در دستور کار جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عالی کشور قرار داشت.

داروخانه‌داران می‌گویند برخی شرکت‌های پخش به ازای فروش بعضی داروهای کمیاب، آنها را مجبور به خرید داروها و مکمل‌هایی می‌کنند که مصرف پایین دارند؛ پدیده‌ای که به نام "سبدفروشی" بین فعالان صنعت دارو شناخته می‌شود.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دستورالعمل اجرایی المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 1402-1401 را به استان‌ها و مدارس خارج از کشور ابلاغ کرد.

ستاد توسعه فناوری نانو، میزبان مراسم تجلیل از خیرینی بود که دستگاه "تشخیص مارجین‌های سرطانی (CDP)" را خریداری و به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اهدا کردند.