جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سالمندی با اشاره به چالش‌های حوزه سالمندی گفت: حدود 10 میلیون نفر سالمند در کشور داریم اما تعداد پزشکان متخصص طب سالمندی در کشورمان صرفاً 23 نفر است و پذیرش دانشجوی این تخصص نیز متوقف شده است!

یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه سند خودرو به درستی از دفاتر گرفته شد، گفت: اگر از ابتدا الزامی به تنظیم سند محضری خودرو نبود پس چرا مردم را مجبور کردیم تا هزینه و وقت خود را صرف این امر کنند؟! از این بابت باید از مردم عذرخواهی کنیم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک به حرم حضرت ابوالفضل (ع) گفت: کاروان زائران ایرانی در این حادثه آسیبی ندیدند و درمانگاه هلال‌احمر در کربلا نیز برای خدمت به زائران در آمادگی کامل است.

محسن شکاری که در جریان اغتشاشات سوم مهرماه در ستارخان بازداشت شده بود، صبح امروز به جرم محاربه اعدام شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: 70 روز ایثارگری پلیس در میدان نبرد علیه معاندان ستودنی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: 120 آمبولانس در اغتشاشات اخیر دچار آتش‌سوزی شد.

سعید شیخ، وکیل دادگستری به پیگیری‌های رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از زندان آزاد شد. او بازداشتی تجمع غیرقانونی وکلا در 20 مهر بود.

سخنگوی شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی 11000 واحد مسکونی در قالب شانزدهمین شنبه امید و افتخار در پایتخت خبر داد.

محققان با بهره‌مندی از فناوری‌های علمی مدرن و با استفاده از بقایای به جای مانده از انسان‌های قرن‌ها و هزاران سال پیش، موفق شدند چهره و حتی پوشش احتمالی آن‌ها را بازسازی کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره رد ادعای تولید متان در آرادکوه توسط شهرداری تهران گفت: اینکه بگوییم به هیچ وجه متانی در آن منطقه وجود ندارد از نظر علمی ادعای بی‌اساسی است. هرجایی که پسماند انباشته شودف گاز متان نیز تولید می‌شود.

ایستگاه راه‌آهن روستای بیشه که در تاریخ سوم شهریور 1317 افتتاح شده است، در 65 کیلومتری شرق شهرستان خرم آباد و در مسیر راه‌آهن سراسری شمال به جنوب واقع شده. این ایستگاه راه‌آهن در فصل پاییز زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

سازمان زندان‌ها اعلام کرد: در تمام زندان‌های کشور، مراقبت از زندانیان زن توسط کارکنان خانم انجام می‌شود و نحوه نگهداری از زندانیان زن مورد رصد و مراقبت است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از 23 آذرماه خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.