جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی کامل برای شن‌پاشی در معابر برفی در پایتخت خبر داد.

شهروندان اراکی با راه‌اندازی یک کارزار اینترنتی خواستار توقف "مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند" اراک شدند.

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضائی و انتظامی و امنیتی باید کسانی که بازاریان و کامیون‌داران را تهدید می‌کنند که اگر کار را تعطیل نکنند مغازه و کامیون آنها را به آتش می‌کشند، شناسایی، تعقیب و محاکمه کنند.

سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فرآیند احیا و اهدای اعضای حیاتی بدن پس از تایید فوت فرد اهداکننده برای نخستین بار در خاورمیانه و در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری "تورهای علمی" در هر مقطعی چه آموزش و پرورش و چه آموزش عالی، نه اینکه صرفاً مفید باشد بلکه از ضروریات است! چراکه دروس مدارس و دروس دانشگاهی بیشتر تئوری و آکادمیک است و جنبه عملی آن بسیار کم است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان توضیح داد.

معاون قضائی دادستانی کل کشور گفت: شرکت‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل زیادی به همت قوه قضائیه به چرخه تولید بازگشتند که برای نمونه می‌توان از "شرکت ارج" و "شرکت پتروشیمی الوند" نام برد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از مشخص شدن سهم 50 درصدی حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط تأمین اجتماعی خبر داد.

فراخوان تبدیل وضعیت دکترمعلمان به هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. داوطلبان از تاریخ 27 آذر تا 4 دی 1401 در سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند.

وزیر میراث فرهنگی ایجاد یک برنامه عمل همکاری مشترک میان کشورهای عضو مجمع تمدن‌های باستانی با تمرکز بر مبارزه با قاچاق اموال فرهنگی تاریخی و استرداد اموال مسروقه را راهی برای مقابله مؤثر با قاچاق اموال فرهنگی دانست.

مذاکرات اولیه سازمان حج و زیارت و وزارت حج و عمره عربستان برای برگزاری هرچه بهتر حج 1402 برگزار شد.

در حالی قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از اول آذر ماه امسال آغاز شده است که هنوز سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت سرانه حق بیمه در قالب بیمه تکمیلی بازنشستگان مشخص نشده است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وضعیت خوب و پایدار توله یوزپلنگ‌های پاییزی توران، خبر خوشی از وضعیت مادر این یوزها داد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان بر اساس قانون نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

مقامات روسیه از کشف لاشه 2500 فک خزری در سواحل این کشور خبر داده‌اند.