شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت‌: در سال جاری، یک هزار مجوز جذب اعضای هیئت علمی برای توزیع متناسب در دانشگاه‌های علوم پزشکی اخذ شده است.

رئیس انجمن آبخیزداری ایران گفت: اگر"معدن دره زرشک شیرکوه" احداث شود، تمام منابع آب زیرزمینی دشت یزد تا شعاع 10 کیلومتری نابود خواهد شد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در 26 بهمن در استان گلستان خبر داد.

دزد سابقه‌دار که به خانه های سارقان شرق تهران دستبرد می‌زد، دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه در حوزه نظارت و بازرسی پاسخگوی وضع فعلی نیست، گفت: هدف اصلی نظارت بر واحدهای قضائی، اطمینان از اجرای صحیح قوانین است.

سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران فرهنگی تصاویر نویسندگان شاخص به همراه QR code های کاربردی و همچنین طراحی و نصب مجسمه‌های فیگوراتیو شاعران بزرگ ادب فارسی، پایتخت را آماده هفته کتاب کرده است.

مصوبه تخفیف 40 درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی توسط معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ شد.

باند جنایت خانوادگی که دختر خردسالی به نام "صحابه" 5 ساله را در جنوب تهران ربوده و وی را به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با پرداحت حق عائله‌مندی برای زنان مستمری‌بگیر سرپرست خانوار توضیح داد.

مرد جوان در یک درگیری در قهوه‌خانه خیابان هنگام با ضربه چاقو به قتل رسید.

دبیر سیاسی روزنامه صبح نو گفت: رسانه‌ها و مطبوعات وظیفه دارند که قبل از وقوع بحران، درخصوص تصمیماتی که ممکن است بحران‌زا باشند به مسئولان هشدار دهند و البته این مورد توسط رسانه‌های کشور ما انجام می‌شود.

همایش "سفیران صلح" برگزار شد و در آن موارد مختلفی نظیر پیشنهاد مشارکت مالی خیرین برای ایجاد صلح و سازش مطرح شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به اتوبوس گفت: قرار است به تناسب شبکه معابر تهران، خودروهای جدید (اتوبوس‌هایی با اندازه مناسب‌تر) تأمین و سفارش‌گذاری شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد (QR code) در بیش از 62 هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: شهروندان با بهره‌گیری از QR کد می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاه‌ترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند.

امروز 6 سال از نخستین مرتبه‌ای که مقام معظم رهبری در تذکری صریح، خواستار ورود اسناد لانه جاسوسی به کتاب‌های درسی شدند، می‌گذرد؛ مطالبه‌ای که تا به امروز محقق نشده و مسولان وقت آموزش و پرورش همچنان پاسخگو نیستند!