شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) در تاریخ 22 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 17 (5 عصر) خبر داد.

هوای پایتخت برای چهارمین روز متولی در شرایط "ناسالم برای گروه های حساس" است.

یک کارشناس محیط زیست گفت: در حال حاضر ایران در مرز مرحله تنش و بحران آب قرار دارد، اما موضوع نگران‌کننده‌تر این است که با ادامه این روند، تا سال 2050 به سالانه 500 متر مکعب آب تجدیدپذیر به ازای هر نفر می‌رسیم و مرز بحران آب را نیز رد می‌کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که میزان تولید آنتی‌بیوتیک نسبت به چندماه گذشته سه برابر شده گفت: برای واردات بیش از 6 میلیون عدد آنتی بیوتیک وارداتی ثبت سفارش انجام شده که نیاز حدود یک ماه کشور ما را پوشش می‌دهد.

رئیس آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین زمینه تحقق سند تحول قضائی را شتاب داده است.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بر اساس مذاکراتی که با مدیرعامل منطقه آزاد کیش انجام شده است، حفاری و کاوش‌ها از آذرماه سال‌جاری در جزیره حریره (کیش) از سرگرفته می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا خبر داد و گفت: از امروز تا دوشنبه 23 آبان شاهد کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان تهران هستیم.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که در جریان تعقیب و گریز به ماموران کلانتری 134 شهرک قدس حمله کرده بودند، خبر دارد.

زن جوانی که با سگش زندگی می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.

سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع دستی از اجرای معافیت 100 درصدی کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در تمام مناطق کشور خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در 9 ماهه ابتدای امسال بیش از 80 درصد دفاتر اسناد رسمی یک‌پنجم سقف درآمد را محقق نکرده‌اند و بیش از 60 درصد دفاتر در دهک‌های بسیار پایین درآمدی قرار دارند.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی مربیان پرورشی به دلیل اینکه با مخاطب روز ارتباط نگرفتند، شناختشان از مخاطب نوجوان و نیازهای روز او دچار اشکال شد و در توانمند کردن خود برای ارتباط موثر از دانش‌آموزان عقب ماندهاند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در 48 ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت...

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی از اجرایی شدن مصوبه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی مبنی بر تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین 1401 خبر داد.