شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیئت‌های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی و فرعی تابعه باید نسبت به تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران از بازنگری طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای در شورای شهر تهران خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران درباره گزارش ناسا در خصوص تشکیل توده 5 کیلومتری گاز متان در جنوب تهران توضیح داد.

وزیر میراث فرهنگی در بازدید از کشتی تفریحی سانی گفت: با اعلام دولت قطر، امکان پهلوگیری شناورهای مسافربری ایرانی در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی 2022 منتفی شد.

وزیر بهداشت با بیان این‌که تولید دارو و سرم افزایش می‌یابد، گفت؛ در کنار تولید، با واردات آنتی‌بیوتیک در دو هفته آینده نیاز بازار به این دارو رفع می‌شود.

معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان: "شناسایی، توانمندسازی و اثربخشی" 3 کار اساسی در معاونت سرآمدان بنیاد ملی نخبگان است؛ استراتژی جدید بنیاد ملی نخبگان، افزایش دایره نخبگانی علاوه بر نخبگان علمی (نخبگان کارآفرین، هنری، رسانه، ادبی و قرآنی) است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: طی 7 ماه امسال بیش از 70 درصد از انواع جرایم سرقت در سطح کشور کشف شده است.

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از تبیین 3 سیاست کلی توسط وزارت میراث فرهنگی در راستای ترویج و گسترش استفاده از بسته‌بندی در محصولات صنایع دستی خبر داد.

سازمان غذا و دارو در ماه‌های گذشته شاهد تغییرات مدیریتی متعددی بوده است؛ تغییراتی که می‌توان ریشه آن را در نبود برنامه لازم برای تولید و نظارت بر تولید داروها، بروز کمبودهای دارویی و بی‌توجهی به زیرساخت‌های اجرای طرح دارویار دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علاوه بر تولید ماهانه 7 میلیون عدد آنتی‌بیوتیک و 16 میلیون واحد سرم در کشور، 3 میلیون عدد آنتی بیوتیک وارد کشور می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بازرس ندارد، از دستگیری مأمور قلابی تعزیرات با گزارش یکی از کسبه در استان گلستان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم جهت وقوع بارش‌ها از اعلام آماده‌باش عوامل مدیریت بحران در استان تهران خبر داد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران درباره انتشار اخباری مبنی بر ثبت جرائم اشتباه رانندگان توسط دوربین‌های طرح ترافیک توضیحاتی ارائه داد.

رئیس دستگاه قضا گفت: صف معترضان را از اغتشاش‌گران جدا می‌دانیم و به مقامات ذی‌ربط قضایی تاکید کرده‌ایم که افراد بی‌گناه، کم‌گناه و فریب‌خورده اغتشاشات اخیر را از عناصر اصلی جدا کرده و با لحاظ ترتیبات لازم، نسبت به آزادی آنها اقدام کنید.

معاون اول قوه قضائیه در دیدار اعضای هیئت مدیره کانون وکلای مرکز بر استقلال کانون‌های وکلا و نیز تعامل بین قوه قضائیه و کانون‌های وکلای دادگستری تاکید کرد.