شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.

احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد؛ جمعیت هلال احمر کشور از اعلام آماده‌باش در 5 استان خبر داد.

هوای پایتخت برای سومین روز متوالی در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در جریان سفر به نیویورک تعداد شهدای اغتشاشات را 40 شهید عنوان کرد و گفت: بیش از چند هزار نفر از عوامل مجری قانون تاکنون توسط اغتشاشگران مجروح شده‌اند.

رئیس دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان و عاملان شهادت بسیجی شهید سیدروح‌الله عجمیان خبر داد.

وزارت بهداشت اعلام کرد که 98 درصد شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در توضیح صلاحیت‌سنجی متقاضیان دریافت پروانه وکالت، با رد اخذ آزمون شفاهی، شیوه صدور پروانه این مرکز برای پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی را بر اساس قانون و آیین‌نامه اجرایی ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه عنوان کرد.

یک گروه مستندساز که برای کانال "history" کار می‌کردند و در جستجوی لاشه هواپیماهای دوران جنگ جهانی دوم در سواحل فلوریدا بودند، تکه‌ها و بخش‌هایی از شاتل فضایی چلنجر را کشف کردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در برخی جاده‌های کشور خبر داد.

یک شرکت دانش‌بنیان، محصولی با عنوان "شربت کو‌ایران امین" تولید کرده است که از عصاره و ماده خالصه یک فلانوئید گیاهی برداشت شده است و برای سرماخوردگی‌هایی که عامل ویروس دارند بسیار مؤثر است. این محصول مجوز سازمان غذا و دارو و سیب سلامت را دارد.

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر، سازمان زیباسازی شهر تهران قرار است در مکان‌های از شهر، جزیزه فوتبال راه‌اندازی کند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد.

همزمان با دوازدهمین شنبه امید و افتخار، 6 طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در پایتخت با حضور شهردار تهران رونمایی می‌شود.

مدیرعامل نخستین مجتمع مجاز پرورش مار و عقرب در کشور گفت: از پروتئین‌های زهر عقرب برای بسیاری از داروها از جمله داروهای ضدسرطان، آرتروز و.. استفاده می‌شود اما در ایران با هیچ شرکت داروسازی قرارداد نداریم و بازار این محصولات در خارج از کشور است!