یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران درباره اجرای طرح "پارک حاشیه‌ای" و گلایه شهروندان از اینکه هزینه زیادی به اسم پارک حاشیه‌ای بدون ارائه هیچ نوع خدماتی از آنها اخذ می‌شود، گفت: "بنده هم به عنوان یک شهروند، این مسئله را نمی‌پسندم."

در حالیکه این روزها بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی خود به دلیل بدهی انباشته شده صندوق بازنشستگی به مراکز درمانی، سردرگم شده‌اند اما مسئولان صندوق در این خصوص سکوت کرده‌اند.

ثبت نام مرحله نخست کنکور 1402 از امروز آعاز می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت گفت: پیوند جامعه پزشکی با مردم، انقلاب اسلامی، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی است.

سخنگوی شهرداری تهران از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در اراضی عباس‌آباد و برج میلاد خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی اخیر، لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه واحتمال آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

مدیریت پسماندهای صنعتی در کشور یکی از دغدغه‌های جدی در حوزه اقتصادی و محیط زیست است که شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو‌هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده باشد، مشمول معاینه فنی هستند.

دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری و درمان آنفلوانزا را اعلام کرد.

دادگاه فردی که اقدام به آتش زدن محیط بخشداری قرچک کرده بود برگزار شد، اقدامات فنی اقدامات منوچهر مهمان‌نواز در ایجاد حریق را به اثبات رسانده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شاخص‌های انتخاب مدیران مدارس گفت: مدیر مدرسه باید انسان صبور و دارای سعه‌صدر باشد و در حوادث و اتفاقات تصمیم‌های ناگهانی و بعضاً عجولانه‌ای که ممکن است هزینه‌زا باشد، نگیرد.

شهردار منطقه 6 از بهره‌برداری از همراه‌سراهای جدید در اطراف بیمارستان‌های مرکز شهر تهران تا قبل از فصل سرما تأکید کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نهایی شدن طرح فاز مقدماتی تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران از ساخت‌وسازهای قاچاقی توسط افرادی حرفه‌ای در منطقه 19 و خلازیر خبر داد و گفت: این افراد با ترفندها و کلاهبرداری‌های متعدد اقدام به این کار کردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

نمایندگان مجلس مصوب کردند که تمام معلمان طرح مهرآفرین مشمول قانون رتبه‌بندی بدون برگزاری آزمون مجدد قرار بگیرند.