یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری تهران افتتاح شد؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از انتقال زباله‌های مناطق 5، 21 و 22 به مرکز یکپارچه پسماند شهری خبر داد.

رازیانه، یک گیاه دارویی خوش طعم و معطر است که کاربرد فراوانی در درمان بیماری‌های مختلف و پیشگیری از دیابت و بیماری‌های قلبی دارد؛ در این مطلب به خواص رازیانه برای درمان بیماری‌ها به ویژه مشکلات هورمونی زنان پرداخته‌ایم.

در "سند تحول قضایی" که مورد توجه ویژه مقامات عالی نظام، اندیشمندان و نخبگان قرار دارد اقدامات فناورانه، بهره‌گیری از فناوری های نوین و ارائه خدمات آسان و ارزان در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه و روحانیت برای آموزش و پرورش 40 برنامه در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها طرح امین است.

در این مطلب به این پرسش که آیا کاهش بار مالی مدارس بازیگران جدیدی را به آموزش و پرورش وارد می‌کند، پاسخ داده می‌شود.

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در پایان اجلاس سه روزه خود، با توجه به حوادث اخیر کشور به ویژه هتک حرمت حریم مطهر احمد بن موسی (ع) و شهادت مظلومانه شماری از زوار آن حرم قدسی بیانیه‌ای صادر کردند.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

نخستین محموله وارداتی دارویی (50 تن) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد.‌

آیین‌نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

علیرضا شهرداری؛ پرستار "پیروز" هرگونه درخواست کمک مالی به اسم "پیروز" در شبکه‌های مجازی را کلاهبرداری دانست و در این رابطه هشدار داد.

معاون اول قوه قضائیه با حضور در منزل شهیدان سرایداران و شهید مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز با خانواده آنان دیدار کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت از واردات 3.5 میلیون عدد آنتی بیوتیک اطفال تا بامداد فردا به کشور خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر مهرشاد شهیدی‌نژاد کاملاً مردود است و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد مصوق، معاون اول قوه قضائیه به منظور پیگیری پرونده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به شیراز سفر کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

طراحی "کیسه هوای ویژه راکبان موتورسیکلت" از جمله طرح‌های مفهومی حوزه فناوری‌های نوین است که اخیراً منتشر شده است.