یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه حادثه تروریستی شیراز ملت ایران را متحدتر می‌کند، گفت: این خون‌ها باعث می‌شود کشور ما از لوث مستکبران و بدخواهان پاک شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به اجرای طرح دارورسان برای 6800 نفر از بیماران مبتلا به ام‌اس در تهران گفت: اجرای این طرح در هفته جاری آغاز شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: بازنگری و اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل شهرداری تهران پس از 60 سال در دستور کار قرار گرفت.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در این موقعیت باید دقت کنیم که دشمن از یاران نظام و انقلاب سربازگیری نکند. همچنین باید بین اعتراض و اغتشاش تمیز داد تا معترض به سمت دشمن سوق پیدا نکند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از نام‌گذاری یکی از خیابان‌های پایتخت به نام شهید "آرمان علی‌وردی" خبر داد.

شهردار منطقه 9 با تأکید بر آلودگی‌های صوتی و محیطی فرودگاه مهرآباد برای ساکنین غربی تهران گفت: در چشم‌انداز آینده شهر تهران تلاش می‌شود فرودگاه دیگر در مرکز شهر جایی نداشته باشد.

وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور بر انجام اقدامات لازم برای کاهش آلودگی هوا با توجه به فرارسیدن فصول سرد سال و لزوم پیشگیری جدی از افزایش آلاینده‌های جوی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی تهران در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از راه‌اندازی مجتمع انتظامی در بهشت زهرا (س) خبر داد.

در جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد که یک کارشناس حقوقی با درآمد ماهانه 7 میلیون تومانی از پرونده چند هزار میلیاردی دولت در محاکم دفاع می‌کند!

یک عضو جامعه تورگردانان ایران با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی آسیب‌پذیر و شکننده است، گفت: اغتشاشات اخیر موجب لغو بسیاری از تورهای خارجی شده است؛ همین امر نیز در عدم جذب تماشاگران جام‌جهانی مزید بر علت شده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلمی منتشر شده و القا می‌کند که پلیس در حال تخریب موتورسیکلت‌های مردم است، پس از انجام تحقیقات لازم در موقعیت وقوع آن، مشخص شد که صحنه‌سازی صورت گرفته است و تخریب‌کنندگان موتورسیکلت‌ها مأمور پلیس نیستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از انتشار کتاب "من معترضم" برای پاسخ به شبهات دانش‌آموزان خبر داد.

فضاپیمای لوسی ناسا هنگام پرواز در مسیر خود به سمت سیارک‌های تروجان در مدار مشتری، تصاویری از زمین و ماه از فضا گرفت که ناسا این تصاویر را به اشتراک گذاشته است. یکی از این تصاویر، تصویر لوسی از زمین از فاصله 1.4 میلیون کیلومتری است.

"آئروسل‌ها" ذرات جامد یا مایعی هستند که همراه با CO2 منتشر شده و بر سلامت انسان و بهره‌وری کشاورزی و اقتصادی تأثیر می‌گذارند.

رئیس قوه قضائیه به انتظار و توقع به حق مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضائی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین و مسببین قضایای اخیر به‌ویژه حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) تأکید کرد.