یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت به تشریح اثرات زیبایی‌شناسی هنر پست مدرن در معماری بناهای تفریحی و اقامتی و نقش آن در توسعه گردشگری پرداخت.

مرکز خدمات تخصصی آنالیز شیمیایی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران پس از چهار بار برگزیده شدن به‌عنوان "آزمایشگاه برتر" در ارزیابی عملکرد مراکز آزمایشگاهی سراسر کشور، توانست به سطح "ممتاز" ارتقا یابد.

35 فروند پهپاد امروز طی مراسمی، تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

معاون حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت بالای استفاده از بسته‌بندی مناسب در راستا افزایش سرانه عرضه و فروش صنایع دستی، علل عدم استقبال هنرمندان و صنعتگران در استفاده از بسته‌بندی مناسب برای فروش محصولات خود را عنوان کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش که به‌منظور شرکت در آیین سوگواری حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به‌ویژه سه دانش‌آموز شهید این حادثه به شیراز سفرکرده بود با "آرتین" تنها بازمانده خانواده شهیدان سرایداران دیدار کرد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه پیشنهاد داد تا کرسی‌های آزاداندیشی و گفت‌وگو در رسانه‌ها برای بیان نظرات مختلف مردم راه‌اندازی شود.

مدیرعامل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان از مدیریت منابع انسانی این مجموعه و تحقق مطالبه مربیان مبنی بر تمام‌وقت شدن تا ابتدای سال 1402 خبر داد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه از اعطای جایزه تعالی حل اختلاف همزمان با بیستمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف خبر داد.

برای مشاهده سوابق بیمه‌پردازی، نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

عضو شورای شهر تهران گفت: بدنه اصلی حمل و نقل بر اساس خدمت‌رسانی اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو است و ستون فقرات حمل و نقل را نیز مترو تشکیل می‌دهد؛ لذا تا قبل از تکمیل خطوط مترو، ورود به سایر حوزه‌های حمل و نقل منطقی نیست.

بر اساس گزارش جدید انجمن جهانی هواشناسی (WMO)، سطوح جوی سه گاز گلخانه‌ای اصلی (دی‌اکسید کربن، متان و اکسید نیتروژن) در سال 2021 افزایش پیدا کرده و از این بین انتشار متان به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسیده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این‌که در درمان بیماری آنفلوانزا نیازی به تجویز آنتی‌بیوتیک وجود ندارد؛ از ابلاغ دستورالعمل تجویز آنتی‌بیوتیک به بیمارستان‌ها خبر داد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی اظهار کرد: ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی با حضور 180 شرکت در بخش‌های مختلف و 60 شرکت نوپا، 5 صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر و 10 شتاب‌دهنده تخصصی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران به حمله وحشیانه داعش به حرم احمد ابن موسی (ع) در شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تکذیب ادعای تجاوز به آرمیتا عباسی گفت: این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده است.

اعضای کمیسیون‌های 6 گانه شورای شهر تهران به پیشنهاد مهدی چمرانی برای سال دوم از شورای ششم ابقا شدند.