یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی 49 تن درپی سقوط اتوبوس از پل در سمنان خبر داد.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از رنگ‌بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.

معاون بنیاد مستضعفان به تخصیص 1335 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی از مناطق اهل تسنن اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف بنیاد، رفع محرومیت از نقاط کم‌برخوردار در سراسر کشور است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 66 یعنی در بازه "قابل قبول" قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با وزیر بهداشت سودان، بر گسترش همکاری‌های ایران و سودان در عرصه سلامت تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه لبنیات با 20 درصد تخفیف در میادین میوه وتره‌بار از اول آبان ماه سال جاری خبر داد.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور فراجا درباره نحوه اجرای طرح "هوشمندسازی کروکی‌ها" توضیحاتی را ارائه کرده است.

"تقلبی بودن کالای خریداری شده" را از چه طریق متوجه شویم؟ با یک روش ساده می‌توان از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرد.

فرزند شهید امیراحمدی (این شهید در حمله مسلحانه اغتشاشگران در تهران به شهادت رسید) از دلتنگی‌های خود در فراق پدر شهیدش می‌گوید.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: 20 درصد بودجه آموزش شوراهای سراسر کشور از سوی وزارت کشور در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر‌عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: 14 سازمانی که در مسئله کودک کار و خیابانی برایشان وظیفه تعریف شده ممکن است در نگاه خود اقدامات زیادی انجام داده باشند اما چرا آن اتفاق خوب رقم نمی‌خورد؟

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود.

یک دختر خردسال در میان مامور یگان ویژه در حال شیرین‌زبانی است!

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌های آموزشی ویژه زوجین، آمار طلاق در بین مددجویان بسیار کمتر از آمار سطح جامعه است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه احداث 18 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دو معلول و دو معلول به بالا در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفته، گفت: دولت بنا دارد مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را افزایش دهد.