یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

همزمان با هشتیمن شنبه امید و افتخار، 200 دستگاه اتوبوس، 62 دستگاه مینی‌بوس و همچنین دو هزارمین تاکسی جایگزین در طرح نوسازی ناوگان فرسوده وارد چرخه حمل و نقل پایتخت شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت خصمانه آب درخصوص ایران نمی‌تواند کار برادران افغانستانی ما باشد و این دیدگاه توسط کشورهای خارجی ایجاد شده است؛ لذا حصول حق‌آبه هیرمند علاوه بر دیپلماسی، نیازمند کار فرهنگی است.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نرخ بلیت پرواز به عتبات واقعی نیست و تا 60 درصد هزینه سفر‌های هوایی به عتبات عالیات صرف خرید بلیت هواپیما می‌شود، گفت: صرفاً دستور رئیس‌جمهور می‌تواند برای کاهش قیمت پروازهای عتبات راهگشا باشد.

سازمان زیباسازی شهر تهران به انتقادهایی که به چاپ پرچم برعکس ایران روی بیلبوردها شده بود، واکنش نشان داد.

با حکم شهردار تهران، علی نصیری در ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ابقا شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود 5200 ملک وقفی در این وزارتخانه از تفاهم مشترک با سازمان اوقاف برای حل مشکلات خبر داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از آغاز ارائه تسهیلات 150 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد برای سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های 1397 به بعد خبر داد.

ممانعت از شوره‌زدگی و پوسته پوسته شدن سطح، کاهش رشد قارچ، کپک و جلبک و جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار و مصالح ساختمانی مهم‌ترین کارکرد نانوپوشش‌هایی است که توسط یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی به تولید رسیده است.

با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از مشعل‌های هوشمند صنعتی مادولار ایران‌ساخت رونمایی شد.

سنگاپور که به عنوان سومین کشور برتر در صنعت گردشگری در آسیا محسوب می‌شود، در ماه سپتامبر موفق به جذب 752 هزار و 305 گردشگر خارجی شد. در سال جاری تاکنون تعداد 3.7 میلیون گردشگر بین‌المللی از این کشور دیدن کرده‌اند.

مدیرعامل یک مؤسسه گردشگری گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت تمامی هتل‌ها تا اردیبهشت ماه سال آینده، عملاً امکان پذیرش و جذب گردشگر را نداریم و به همین دلیل ناگزیر به بستن و مسدودسازی کلیه درگاه‌های الکترونیکی جذب گردشگران خارجی شده‌ایم.

پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خسارت آسیب‌دیدگان در اغتشاشات اخیر برآورد و جبران می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس، 63 دستگاه مینی‌بوس و 100 دستگاه تاکسی در هشتمین شنبه امید و افتخار (فردا) خبر داد.

مامور یگان ویژه با دختران دهه نودی در یک پارک گفت‌وگو صمیمانه داشت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط مأموران یگان ویژه اعلام کرد: دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.