یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عناب خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد؛ برای درمان بسیاری از بیماری‌های شایع می‌توان از میوه، برگ و ریشه آن استفاده کرد؛ در این مطلب به خواص عناب و نسخه‌هایی برای درمان بیماری‌های مختلف با این گیاه پرداخته‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بالغ بر 17 هزار جهیزیه در بین زوجین تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

نخستین مرکز درمان ناباروری مربوط به سپاه پاسداران صبح امروز در بیمارستان نجمیه افتتاح شد.

رئیس قوه قضاییه گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی اغتشاشات، ظلم به مردم و آینده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال 401 را اعلام کرد.

کیفیت هوای شهر تهران در بیشتر مناطق در شرایط "قابل قبول" است اما در مناطق پرتردد در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رئیس‌جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: آمار ورودی گردشگران سلامت از عراق با توجه به اغتشاشات اخیر حدود 40 درصد، از کشورهای اروپایی نزدیک به 90 درصد و از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بالغ بر 70 درصد کاهش یافته است.

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

نخستین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح می‌شود.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن سند فرهنگ محیط زیست و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در یک سال گذشته خبر داد.

پرونده حمید صفت؛ خواننده زیرزمینی برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای امور جرائم جنایی ارجاع داده شد.

یک فیلم 12 دقیقه‌ای جدید از جلسه بین اعضای کمیسیون پزشکی قانونی و پدر و وکلای مهسا امینی منتشر شده است؛ این فیلم ابعاد تازه‌ای از پرونده مهسا را می‌گشاید.

مدیران مدارس از 20 مهر با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی می‌توانند مستندات بارگذاری شده معلمان در سامانه رتبه‌بندی را بررسی و تایید یا رد کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه متوقف و مسدود کردن تراکنش‌های مالی بین بانک‌های ایرانی و بین‌المللی، باعث تاخیر خطرناک در تهیه داروها شده است؛ از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجارب موفق در زمینه مبارزه با بیماری‌ها به کشورهای منطقه خبر داد.

نتایج مراحل پیش‌بالینی و مقاله از یک مطالعه بالینی واکسن "نورا" در دو نشریه معتبر علمی به چاپ رسید.

کاهش ورودی آب از رودخانه کلرادو به دریاچه سالتون، این دریاچه را به آلوده‌ترین دریاچه کالیفرنیا تبدیل کرده و سمی و شور شدن دریاچه، باعث تبدیل آن به کانون گرد و غبار شده است.