دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک مقام مسئول در کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: وکلای کانون، فراخوان تحریک‌آمیز و دروغین دعوت وکلا به تجمع در مقابل کانون وکلای مرکز در روز چهارشنبه را به رسمیت نمی‌شناسد.

با اتمام پایان احکام مسئولیت شهرداران برخی از مناطق تهران، بنا بر اعلام زاکانی تغییرات در سطح شهرداران کلید خواهد خورد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه همراهی عده اندکی از وکلا که در ردیف منافقین و سلطنت‌طلبان قرار گرفته‌اند را محکوم می‌کنیم، گفت: اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به شأن وکالت وارد شود.

لالین، توله خرس سیاه بلوچی که در کلینیک حیات وحش پارک پردیسان زندگی می‌کند، به کمک دامپزشکان روزهای سخت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان سل‌تک‌فارمد از ساخت محصولی برای رفع لک‌های پوستی بیماران "ویتیلیگو" یا "پیسی" خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: هم‌اکنون چالش سرویس مدارس در شهر تهران وجود دارد آن هم به این دلیل که آموزش و پرورش پایتخت در ابتدا نرخ غیرواقعی اعلام کرد و پس از آن قیمت کاهش و تعدیل یافت.

یکی از فعالان حوزه فناوری نانو اظهار کرد: شرکت‌های مقره‌ساز ایرانی علاقه‌ای به بکارگیری فناوری نانو در این حوزه ندارند و بعضاً این دیدگاه را دارند که حتی اگر مقره‌ها زودتر خراب شود به نفع ماست!

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تأکید بر همکاری مجلس و این صندوق درباره به ثمر رسیدن محاسبه حق مناطق جنگی بازنشستگان فولاد در استان خوزستان گفت: پیگیر اختصاص فوق‌العاده مناطق جنگی به بازنشستگان صندوق فولاد هستیم.

ماموران یگان ویژه در مشهد از برخی از اغتشاشگران حاضر در تجمعات، سلاح دست‌ساز کُشنده کشف کردند.

تحقیقات زیادی برای پیشگیری و کنترل چاقی در دنیا در دست انجام است؛ مطالعات نشان می‌دهد که مصرف عسل می‌تواند در لاغری مؤثر باشد؛ در این مطلب علاوه بر اشاره به خواص عسل" برای لاغری، چند نسخه ساده برای کاهش وزن با عسل نیز ارائه شده است.

گزارشگران ویژه سازمان ملل با انتشار گزارشی نسبت به تأثیر مخرب تحریم‌ها بر محیط زیست ایران و حق سلامت و حق حیات مردم ایران به شدت ابراز نگرانی کردند و خواستار پاسخگویی دولت آمریکا در قبال مسئولیت بین‌المللی این کشور شدند.

فاجعه افزایش موج گرما طی سال‌های جاری در کشورهایی مانند سومالی و پاکستان، آینده‌ای به شدت مرگبارتر و شدیدتر را برای مردم این کشورها به همراه خواهد داشت.

بر اساس رأی جدید هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، سود سپرده بانکی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشمول مالیات نیست.

رئیس قوه قضائیه گفت: برخی محکومان به‌واسطه انحرافات فکری در راستای به مخاطره انداختن امنیت گام برداشتند که می‌توان از ظرفیت علما و بزرگان اهل سنت برای هدایت آنها بهره گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر محیط زیست با نگاه توسعه پایدار نه‌تنها مانع و بازدارنده نیست، بلکه در صورتی که به خوبی شناخته و درک شود و فرایندها به درستی اجرا شود، ظرفیت اشتغال‌آفرینی، کارآفرینی و اقتصادی بالایی در سطح کشور اتفاق خواهد افتاد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در استان کرمان‌، آتش‌سوزی ساختمان جمعیت هلال احمر استان توسط اغتشاشگران را تکذیب کرد.