یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار ایران و جهان، صفحه رسمی تسنیم را در روبیکا دنبال کنید.

استاندار تهران درخصوص ارزیابی طرح شناورسازی ساعات کار ادارات گفت: روز گذشته این طرح با حضور همه دستگاه‌هایی که در اجرای آن بحث‌هایی را داشتند، برگزار شد و به جمع‌بندی نهایی رسیدیم اما مرجع ابلاغ این موضوع و تصمیم‌گیری نهایی دولت است.

وزیر بهداشت به نمایندگی از ریاست جمهوری با خانواده شهید سلمان امیراحمدی، شهید مدافع امنیت دیدار و گفت: دشمن با فتنه‌انگیزی سعی دارد مانع از پیشرفت‌ها شود.

معاون مبارزه با جرائم‌جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مرد متجاوز به 4 زن خبر داد و گفت: چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است.

نخستین صندوق املاک و مستغلات کشور در فرابورس ایران با نماد ارزش مسکن پذیره‌نویسی آن آغاز شد.

مدیرعامل صندوق فولاد از پرداخت وام 15 میلیون تومانی به بازنشستگان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مبلغ وام را از چهار به 15 میلیون رسانده و اقساط آن را به 36 ماه بازپرداخت ارتقا دهیم.

دبیر ستاد حقوق بشر از زندان اوین بازدید کرد و گفت: آرامش در زندان اوین برقرار شده است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش آمریکا جابجایی صحنه نبرد به مدارس و دانش‌آموزان است و معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین‌کننده دارند.

37 نفر از شهروندان تهرانی که در حوادث اخیر به اموال آنها خسارت وارد شده، به همراه مستندات خود برای تعیین خسارت به محل پلیس پیشگیری واقع در میدان انقلاب مراجعه کرده‌اند.

مددجویان بازداشتگاه اوین پس از اتفاق آتش‌سوزی شب گذشته با خانواده‌هایشان تماس تلفنی گرفتند.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: 40 نفر از زائران ایرانی به صورت انفرادی به عراق سفر داشته‌اند که اتوبوس حامل آنها در سامرا به دلیل اتصال سیم‌کشی دچار دودگرفتگی شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

قرار بود احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود، آیا این روند تا پایان مهرماه انجام خواهد شد؟

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به‌روزرسانی سایت "شفافیت" آغاز شده، گفت: تاکنون 35 سرفصل به‌روزرسانی شده است.

سامانه "سپند" در دسترس است و خانواده‌ها می‌توانند تقاضای سرویس مدرسه را در این سامانه ثبت کنند.