یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر، با بهره‌گیری از فناوری مهندسی بافت و دانش سلول‌های بنیادی موفق به ساخت داربست رسانا در سلول‌های بدن شدند.

سخنگوی شهرداری تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس جدید به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی شهر تهران در روز شنبه بیست‌و‌سوم مهرماه خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

برج میلاد همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص)، ویژه‌برنامه شب شعر و نورافشانی آسمان برج میلاد را برگزار می‌کند.

پیاده‌روی رئیس جمهوری و دستور ویژه او برای تکمیل طرح سامان‌دهی میدان مشق امیدها را برای سامان‌دهی این میدان افزایش داده و همگان را امیدوار کرده است تا 18 سال چشم‌انتظاری در باره میدان مشق پایان یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی کشور جزء نهاد‌هایی است که به واسطه ماموریت‌های متنوع در سراسر کشور ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با مردم دارد.

یک شرکت دانش‌بنیان که نخستین دستگاه شتاب‌دهنده خطی کشور را برای مقابله با بیماری سرطان تولید کرده، موفق به تأمین مالی 3.7 میلیاردی شده از طرف سرمایه‌گذاران شده است.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به افزایش هزینه‌های سفر که متأثر از شرایط کلی اقتصادی کشور است، گفت: با این حال میزان اقامت در سال جاری در واحدهای رسمی 40 درصد افزایش داشته که این امر بیانگر رشد سفرهای داخلی در کشور است.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در بحث آلودگی هوا پیش از این 8کلان‌شهر آلوده داشتیم و اخیراً دو شهر کرمانشاه و قم هم اضافه شدند که این موضوع نشان از تشدید آلودگی هوا در کشور دارد.

مدیرعامل ناجی‌پاس، از برگزاری نمایشگاه تجهیزات پلیسی و امنیتی در تهران خبر داد.

اخیراً تماسهای مختلفی با تسنیم صورت گرفته مبنی بر نایاب شدن "سمعک" و عدم امکان تهیه آن در مراکز عرضه این وسیله توانبخشی؛ ظاهراً علت پشت‌پرده این نایاب شدن، سودجویی برخی مراکز شنوایی‌شناسی است!

آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ناگفته‌هایی درباره سرویس مدارس گفت: قیمت گذاری دستوری شورای شهر مشکلاتی را رقم زد.

وزیر دادگستری بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضائیه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

صدها نفر در کشور هند در مراسم تشییع جنازه یک تمساح که ادعا می‌شد گیاهخوار است، شرکت کردند.

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده آشوبگران در اغتشاشات اخیر از صدور کیفرخواست برای 60 پرونده مرتبط به اغتشاشات خبر داد.

کیفیت هوای شهر تهران در مناطق پرتردد در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.