یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران درباره آتش‌سوزی شب گذشته در زندان اوین توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر امروز اغتشاش داریم نتیجه عدم پاسخگویی به دانش‌آموزان است، گفت: استفاده از روش‌های بازدارنده برای معلمان و دانش‌آموزان کارساز نیست.

بر اساس یک مطالعه جدید، لارو "کادیس فلیس"، نوعی از حشره که در محیط‌های آب شیرین زندگی می‌کند، می‌تواند به طور ناخواسته با جویدن زباله‌های پلاستیکی در ایجاد آلودگی میکروپلاستیک نقش داشته باشد.

قاتل یک راننده پیک موتوری در نیاوران پس از گذشت 5 ماه دستگیر شد.

معاون اعضا صندوق اعتباری هنر گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری قریب به 5 هزار نفر از فعالان فرهنگی و هنری کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

معابر و خیابان‌های تهران امروز 23 مهر ماه بر اساس فیلم‌های مرکز مانیتورینگ یگان ویژه فراجا وضعیت آرامی دارد.

میلاد حاتمی در دادگاه خود گفت: به عنوان یک مهره مورد توجه گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی قرار گرفتم و در زمینه جذب فالوور برای آنها اقدام کردم که البته خود قربانی سوءاستفاده اشخاصی هستم که از من به عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره بردند.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه مقابله با مداخله‌گری در درمان در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است، گفت: پیگیر طرح ادغام خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت هستیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تا آخر سال و با تأکید بر جانمایی و توجه به مطالبات شهروندان در 20 نقطه شهر احداث سرویس‌های بهداشتی تکمیل خواهد شد.

معاون بهداد فراجا درباره انتشار خبری با تیتر "پزشک نیروی انتظامی و مشاور مجلس، جنازه بیمار را آتش زد" توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از افزایش قربانیان نزاع خونین دو همسایه در فردیس کرج خبر داد و آخرین جزئیات آن را تشریح کرد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری دوره آموزشی "شهر تعاملی هوشمند" برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به استراتژی‌های سال 1401 این بنیاد گفت: به‌کارگیری نخبگان، اشتغال نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، توانمندسازی شغلی نخبگان، ایجاد گفتمان‌سازی نخبگی در کشور و مردمی‌سازی و عدالت استراتژی‌های بنیاد در سال 1401 است.

سازمان فاوای شهرداری تهران، پرتال شهرداری را برای نابینایان مناسب‌سازی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شکایت فرماندهی انتظامی از چهار نماینده مجلس به دلیل اتخاذ مواضعشان درباره فوت «مهسا امینی» و «گشت ارشاد» خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سردیس شهید فلاحی پس از تعمیر و مرمت مجدد در نقطه قبلی نصب خواهد شد.