یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ما قوم کرد اجازه نخواهیم داد که دشمن از نام ما سوءاستفاده کند.

چین در حالی کاوشگر پیشرفته خود را برای مطالعه درباره خورشید به فضا پرتاب کرد که ناسا و اتحادیه اروپا در سال‌های گذشته کاوشگرهای مختلفی به فضا پرتاب کرده بودند. کاوشگر چینی چه برتری نسبت به نمونه‌های قبلی (آمریکایی و اروپایی) دارد؟

معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از اجرای جشنواره نقاشی "خانواده من" برای کودکان زیر 6 سال خبر داد.

شهردار منطقه 18 از تخریب 12 ویلای متخلف در یک روز در این منطقه خبر داد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تشریح اقدامات این سازمان یک سال پس از استقرار گفت: بودجه اختصاص یافته به هر کودک 4 تا 6 سال، 20 تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که چرا دولتمردان آمریکایی از کودکان بی‌سرپرست و افراد بیمار حمایت نمی‌کنند، گفت: این افراد از آدم‌کش‌ها، تخریب‌سازها و آنهایی که جان مردم را می‌ستانند، حمایت می‌کنند.

آژانس فضایی سرنشین‌دار چین (CMSA) اعلام کرد که "منگتیان" آخرین ماژول آزمایشگاهی که اواخر اکتبر امسال به ایستگاه فضایی چین پرتاب می‌شود، روز یکشنبه آماده پرتاب شد.

در این مطلب، لیست کامل و آدرس مراکز درمانی، تشخیصی طرف قرارداد "بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر" در استان تهران ارائه شده است.

به دنبال وقوع آتش‌سوزی گسترده در "جزیره ایستر" واقع در کشور شیلی، برخی از مجسمه‌های باستانی "موآی" که قدمت آنان به سال‌های 1000 تا 1700 میلادی باز می‌گردد متحمل صدمات جبران‌ناپذیری شدند.

دو شرکت دانش‌بنیان ایرانی توانستند با صادرات محصولات خود به هندوستان به ارزش 40 هزار دلار با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، گامی بزرگ برای ورود به بازار شرق آسیا بردارند.

ثبت‌نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی تا 25 مهرماه سال 1401 تمدید شد. این نمایشگاه با مشارکت 500 شرکت دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در بحث مدیریت محیط زیست، زنان طلایه‌دار حفاظت از محیط زیست هستند، چراکه مسئولیت اصلی اصلاح و مدیریت مصرف در خانواده و جامعه عملاً بر دوش آن‌ها است.

هوای شهر تهران، امروز در وضعیت "قابل قبول" است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور به مناسبت روز "سرباز" خبر داد.

رئیس پارک فناوری پردیس در بیستمین اجلاس سالیانه پارک گفت: 439 شرکت عضو پارک فناوری پردیس در سال 1400 با تولید محصولات مختلف دانش‌بنیان و فناور، ضمن صادراتی به ارزش 15.5 میلیون یورو از خروج 351 میلیون یورو ارز از کشور نیز جلوگیری کرده‌اند.

معاون فناوری پارک فناوری پردیس گفت: صادرات محصولات پارک پردیس به 24 کشور صورت گرفته است و بیش از 15 میلیون یورو نیز رقم صادرات به کشورها بوده است.