دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعطای وام مرابحه 100 میلیون تومانی به فرهنگیان خبر داد.

تخریب کافه ایران در خیابان انقلاب بر اساس درخواست مالک و دستور دادستان و نظر کارشناسی آنها به دلیل نداشتن هیچ‌گونه سطح ایمنی و استاندارد برای احیاء دوباره این ساختمان قدیمی انجام شد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به شناسایی و حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی به‌منظور توسعه بهره‌گیری هرچه بیش‌تر از انرژی‌های نو و تجدید‌پذیر کرده است.

رئیس قوه قضائیه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری‌همدانی؛ مرجع تقلید شیعه عیادت کرد.

وکیل پرونده شهید محیط‌بان "تاج محمد باشقره" ضمن ارائه توضیحاتی از روند رسیدگی به پرونده گفت: 2 شکارچی که به قتل شهید محیط‌بان "تاج محمد باشقره" محکوم شده بودند، آزاد شدند!

در فیلمی که اخیرا منتشر شده، یکی از فرماندهان یگان ویژه به نیروهای تحت امرش تذکر می دهد که مراقب رفتار خود با مردم باشند.

تعدادی از زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت با هم درگیر شدند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت داروپخش خبر داد.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اعلام "در نیمه نخست سال جاری یک‌میلیون و 130هزار نفر موفق به اهدای خون شده‌اند"، گفت: سازمان انتقال خون ایران رشد 13درصدی را در فرآوری و تأمین خون و فرآورده‌های خونی داشته است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

فناوران نانو دو محصول مورد نیاز صنایع را بومی‌سازی کردند که این دو محصول شامل دستگاه اندازه‌گیری نانوذرات و ماده پولیش نانویی است.

کشورها آفریقایی عدم تحقق وعده‌های کشورهای ثروتمند برای تأمین بودجه کشورهای فقیرتر برای مقابله با بحران آب و هوا قبل را طرحی شکست خورده دانسته و از این کشورها خواستند که به تعهدات 100 میلیارد دلاری خود برای تأمین خسارات تغییر اقلیم احترام بگذارند.

رئیس هیئت مدیره تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گفت: به دنبال اغتشاشات و اتفاقات اخیر، کشورهای آلمان، اسپانیا، آمریکا جنوبی، برزیل و استرالیا تمامی تورهای خود را به مقصد ایران به صورت کامل لغو کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از آغاز پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد.

با یکی از دوستانم از استانی در غرب کشور به تهران آمدیم و هنگامی که مشاهده کردیم ماموران پلیس به صورت مداوم به دلیل اغتششات، مشغول مناطق درگیر در اغتشاشات هستند، تصمیم گرفتیم از خانه ها سرقت کنیم!

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش 60 درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.