دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران گفت: برای گروه‌هایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند، هزینه‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت تعداد شهرهای آبی کرونا در کشور افزایش یافته است و میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی به 19 درصد رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت از انتقال هوایی قلب اهدایی از تبریز به تهران و انجام موفقیت آمیز عمل پیوند در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

یک پژوهشگر علم حقوق گفت: متقاضی، زیان‌دیده، بزه‌دیده و ذینفع می‌توانند به نظر کارشناسی پزشکی قانونی اعتراض کنند و در آیین دادرسی کیفری تا دو بار اعتراض پیش‌بینی شده و با نظر اولیه، پزشکی قانونی در نهایت سه بار نظریه خود را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به وعده خود در قالب راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی و افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر عمل کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: از این به بعد در دوره ابتدایی دو زنگ ورزش خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از پاک‌سازی محله فرحزاد از معتادان متجاهر خبر داد و گفت: به‌زودی این منطقه تبدیل به محله گردشگری می‌شود.

همزمان با هفتمین شنبه امید و افتخار، 3 یاورشهر جدید جهت پذیرش معتادان متجاهر در شهر تهران با حضور شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از برگزاری رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) به مناسبت هفته فراجا خبر داد.

فراخوان دریافت آثار پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند، ضرر کرده‌اند و امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است.

فرمانده فراجا گفت: نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیافتد؛ برای مردم در مقابله با اشرار که هیچ چیزی جز امیال شخصی و سازمانی خود در ذهن ندارند و به صورت ترکیبی سعی در اخلال نظم و امنیت مردم داشتند، خواهیم ایستاد.

نرخ ولادت در سال 1400 یک میلیون و 116 هزار و 211 بوده که به ترتیب استانهای تهران، خراسان رضوی و خوزستان در رتبه‌های اول تا سوم بیشترین تعداد ولادت قرار دارند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از راه‌اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد.

تلسکوپ فضایی هابل، تصویر جدیدی از دو کهکشان جفت معروف به Arp-Madore 608-333 را منتشر کرده است که از طریق یک تعامل گرانشی متقابل، یکدیگر را منحرف می‌کنند.

ناسا روز چهارشنبه 4 فضانورد مأموریت Crew-5 را بر فراز موشک فالکون 9 این شرکت به ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS)، از مجتمع پرتاب 39A مرکز فضایی کندی در فلوریدا فرستاد.