دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: معوقات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح، از آبان ماه پرداخت می‌شود.

در شورای برنامه‌ریزی حج و بعثه، علاوه بر اعلام جدید قیمت‌های سفر عتبات عالیات عراق، نماینده ولی فقیه حج و زیارت گفت: در قضیه آزادی حاجی ایرانی بازداشت‌شده در عربستان، هزینه‌ای نشد.

ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه گفت: به محض ارجاع پرونده، تمام سوابق قضائی افراد به‌صورت هوشمند در اختیار قاضی قرار خواهد گرفت تا شناخت دقیق و جامع‌تری از پرونده قضایی داشته باشند.

همزمان با بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس از 12 محصول جدید شرکت‌های عضو پارک در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی رونمایی شد.

سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: "بازار" مهم‌ترین نیاز زیست‌بوم فناوری و نوآوری است. اقتصاد دانش‌بنیان اگرچه با استارتاپ‌ها آغاز می‌شود، اما با شرکت‌های دانش‌بنیانِ بزرگ و توانمند است که می‌تواند سهمی از اقتصاد را کسب کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

هیئت وزیران کشور انگلیس قصد دارد که پروژه‌های توسعه انرژی خورشیدی را در اکثر مزارع و زمین‌های کشاورزی این کشور ممنوع کند.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم زمینه‌سازی برای حکمرانی نخبگان تأکید کرد و بهترین راه برای تحقق این مهم را انتصاب نخبگان در مناصب و مسئولیت‌های کلان کشور دانست.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در مجلس تصویب شد که تعرفه گمرکی واردات تجهیزات صنعت دارو از 4 درصد به یک درصد کاهش یابد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز برپایی نماز جماعت در مدارس کشور از فردا گفت: بعد از ایجاد آرامش در جامعه که رو به بهبود است، شرایطی برای ابراز وجود و احساسات دانش‌آموزان فراهم می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، عباس محمدیان را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: کمک‌هزینه نگهداری و درمان کارکنان معلول و همچنین افراد معلول تحت‌تکفل کارکنان شاغل به‌میزان 400درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

جانشین فراجا از مصدومیت 2000 مامور پلیس در اغتشاشات اخیر خبر داد.

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از فراخوان اعطای 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد

به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پذیرای بازدید رایگان خانواده‌ها به همراه کودکانشان شده است.