دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در واکنش به حضور دانش‌آموزان در حوادث اخیر و تأکید بر اینکه هیچ دانش‌آموزی از مدرسه اخراج نشده است، گفت: بیشترین جمعیت دانش‌آموزان در رشته انسانی تحصیل می‌کنند.

کیفیت هوای شهر تهران، امروز در شرایط "قابل قبول" است.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلف از جمله سفر معاون شهردار تهران به روسیه پرداختند.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست مخالف سوزاندن مازوت در نیروگاه‌ها بدون نصب سیستم‌های کنترلی است و اگر قرار است که مازوت مصرف شود، باید این سیستم‌ها نصب شده باشد تا میزان آلاینده‌ها کنترل شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اعلام این‌که تربیت نیروی متخصص طب سالمندی در کشور متوقف شده است؛ راهکارهایی برای افزایش دسترسی مردم به خدمات توانبخشی ارائه کرد.

نماهنگ زیبای «برای امنیت ملت» با محوریت تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت کشور، منتشر شد.

چین نخستین کاوشگر خورشیدی پیشرفته خود با نام Kuafu-1 را به فضا پرتاب کرد. این کاوشگر بر فراز یک موشک حامل Long March-2D از یک مرکز پرتاب در شمال غربی چین پرتاب شده و وارد مدار شد.

سخنگوی شورای شهر تهران از شهادت یک بسیجی در منطقه 17 در پی اغتشاشات شب گذشته خبر داد.

یک شرکت خلاق در حوزه اسباب‌بازی، محصولات با کیفیت و بومی را برای کودکان تولید کرده که توانسته ارزآوری نیز برای کشور به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اتمام تاریخ احکام مسئولیت برخی از شهرداران مناطق و مدیران شهری واکنش نشان داد.

"غار یخی چما" در شمال‌غربی استان چهارمحال و بختیاری و در 25 کیلومتری چلگرد، از توابع شهرستان کوهرنگ واقع شده و در حقیقت بزرگ‌ترین منبع آب شیرین کشور است. همچنین به دلیل وجود ضخامت لایه‌های یخی در این غار، این مکان زیبا سردترین غار ایران محسوب می‌شود.

والدین تهرانی همچنان با مشکلات سرویس مدارس مواجه هستند و با گذشت دو هفته از آغاز سال تحصیلی هنوز خبری از برقراری سرویس برای بسیاری از دانش‌آموزان نیست! در این میان، آموزش و پرورش شهر تهران پاسخگویی به سؤالات رسانه‌ها را به نامه‌نگاری مشروط کرده است!

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که ورود فاضلاب تصفیه نشده به منابع آبی یکی از دلایل اصلی آلودگی آب در کشورهای توسعه‌یافته است و تصفیه فاضلاب می‌تواند نقش مهمی در کاهش این آلودگی‌ها داشته باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا از تسهیلات پلیس راهور برای تقسیط جرائم تخلفات رانندگی با مبالغ بیش از 1 میلیون ریال تا سقف 1 میلیون ریال و ترخیص موقت وسایل نقلیه خبر داد.

رئیس مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی شهر تهران، جزئیات شناور شدن نرخ کرایه تاکسی را تشریح کرد.

رئیس شورای شهر تهران در دیدار با فرماندهی انتظامی تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای مخلص انتظامی به واقع حامی ملت و حامی اقشار مردم هستند.