دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین تغییرات سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را اعلام کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: قطعاً یک کنش اعتراضی، شامل آتش زدن قرآن و پرچم و سوزاندن اموال مردم و کشته‌سازی نمی‌شود بلکه تعریف و چارچوب خاص و مشخص خود را دارد.

جانشین فرماندهی کل انتظامی گفت: اعتراض در ایران آزاد است، اما برخی از افراد هستند که می‌خواهند از اعتراض سوء استفاده کنند.

کیفیت هوای شهر تهران، امروز در شرایط "قابل قبول" است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ارز ترجیحی در سال آینده وجود نخواهد داشت‌.

امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان و معلمان آغاز شد.

نشست هم‌اندیشی شرکت‌های حاضر در دهمین دوره نمایشگاه "ایران‌ساخت" با حضور معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: یکی از ساختمان‌های ناایمن به‌ویژه در حوزه حریق پاساژ علاءالدین است و این پاساژ استانداردهای استقرار و خروج جمعیت در صورت آتش‌سوزی را ندارد و آتش‌سوزی‌های متعددی هم در این پاساژ اتفاق افتاده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) از جمع‌آوری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان از کمک‌های مردمی به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور در سال گذشته، 61 میلیون و 376 هزار و 612 خدمات به مردم ارائه داده است.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش 70 درصدی مصرف سرم در تابستان امسال، سهم داروی رمدسیویر از سبد دارویی کشور در سال گذشته را 6 هزار میلیارد تومان اعلام کرد!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پسماند برای کشور سرمایه است اما متأسفانه مدیریت پسماند، وارد فرآیندهای "ناثواب" شده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: نزدیک به 70 درصد خودروهای پر پیمایش تاکسی، تاکسی اینترنتی، مسافربرهای شخصی تأییدیه فنی مراکز معاینه فنی شهر تهران را ندارند.

قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب و رایج در دنیا به شمار می‌رود که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده گیاه قهوه به دست می‌آید. این گیاه خواص زیادی برای سلامتی انسان دارد اما برخی افراد باید در مصرف آن احتیاط کنند.

شبکه فن بازار ملی معاونت علمی با کمک کارگزاران خود توانسته زمینه مناسبی برای معرفی 14 هزار و 268 محصول فناورانه ایرانی در حوزه‌های مختلف سلامت، نفت، گاز و پتروشیمی، شهر هوشمند، کشاورزی و... را ایجاد کند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: سازمان تأمین اجتماعی هنوز زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح را اعلام نکرده است.