دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش‌بنیان گفت: حوزه مرتبط با حضور این شرکت در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن، هوشمندسازی صنعتی و اینترنت اشیاء در حوزه معدن است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس کانکسی با بیش از 10 دانش‌آموز تا پایان سال حذف می‌شوند همچنین از ظرفیت خانواده‌ها در نظارت و ارزیابی استفاده بیشتری می‌کنیم.

معاون نخبگان و سرآمدان بنیاد ملی نخبگان از ثبت‌نام 5200 متقاضی در سامانه شناسایی برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی در فراخون دوم بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

با نواخته شدن زنگ مهر، دانش آموزان پس از دو سال تعطیلی کرونایی، مهر 1401 را با آموزش حضوری آغاز کردند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز تعداد زیادی از دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، درباره صدور احکام رتبه‌بندی توضیحاتی داد‌.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دشمنان ما با طراحی عملیات‌های متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و بلوا و برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش روانی جامعه ما هستند و در این مسیر به هر متمسکی چنگ می‌زنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم‌خورده این مردم و انقلاب، امنیت مردم را بر هم زنند، گفت: از مردم عزیز که صف خود را از اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت داشتند، تشکر می‌کنم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

آموزش و پرورش شهر تهران ساعت کار دبستان‌های پایتخت را از 8:30 و مدارس متوسطه را 7:30 صبح اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد در این چهار شب، 25 دستگاه سبک و سنگین نیروی آتش‌نشانی دچار آسیب و خسارت شد و بیش از 15 میلیارد تومان به تجهیزات آتش‌نشانی تهران خسارت وارد شده است.

رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته اول مهر مدارس دایر هستند البته با توجه به همزمانی با ایام پایانی ماه صفر ممکن است برخی خانواده ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند بنابراین مدیران مدارس برای آنها غیبت محسوب نکنند.

چاه‌ه‌های غیرمجاز که از منابع آبی منطقه بهره‌کشی می‌کنند، امکان تجدید قوا را از آبخوان‌ها گرفته و باعث شده تا درختان شمشاد نتوانند منابع آب و غذا را از این سفره‌ها بگیرند. در نتیجه درخت خشک شده و به محلی برای تخم‌ریزی آفات تبدیل می‌شود.

براساس اعلام شهرداری تهران، ساعت طرح ترافیک در اول مهر از ساعت 6:30 صبح تا 18 عصر اجرا خواهد شد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، شیوه‌نامه پنجمین رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری را اعلام کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افغانستان مطرح می‌کند که شرایط موجود به‌دلیل تغییر اقلیم است اما داده‌های ما نشان می‌دهد که بر اساس داده‌های خود کشور افغانستان سه تا چهار میلیارد متر مکعب آب وارد رودخانه هیرمند شده و سپس به سمت گودزره منحرف شده است.

شهردار تهران گفت: در حالی که ما به دنبال این هستیم که سطح خدمات‌رسانی را در شهر بالا ببریم متأسفانه 43 دستگاه اتوبوس، 54 ایستگاه اتوبوس و 23 خودروی آتش‌نشانی توسط اغتشاشگران در اتفاقات اخیر آسیب دید.