دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

تصاویر جدیدی از "تلما" و فرزندانش در نزدیکی یک آبشخور منتشر شده است.

چین ساخت بزرگ‌ترین تلسکوپ رادیویی کاملاً هدایت‌شونده جهان را در منطقه خودمختار سین‌کیانگ اویغور آغاز کرد.

سازمان غذا و دارو درباره عوارض جدی مصرف کپسول غیر مجاز "گلوریا" هشدار داد؛ داروهای لاغری "بلک اسلیم" و "سی‌گل بوستان" نیز از سطح عرضه جمع‌آوری می‌شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام 12 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

آزمایش کرونای رئیس شرکت آمریکایی فایزر به‌رغم تزریق چهار دوز واکسن برای بار دوم در طول دو ماه اخیر مثبت شد.

گروهی از دانشمندان موفق به ساخت نوعی پلاستیک شدند که به جای قرن‌ها باقی ماندن در کره زمین، ظرف 16 هفته در خاک تجزیه شده و برای تجزیه در دریا نیز تنها به 4 هفته زمان نیاز دارد!

شهردار تهران طی حکمی یک سال دیگر، سجاد محمد علی‌نژاد را در سمت مشاور و مدیرکل حوزه شهردار ابقا کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با یکی از نیروهای اورژانس بجنورد که در حین ماموریت پزشکی برای نجات یک بیمار بدحال، مورد حمله برهم‌زنندگان نظم و امنیت قرار گرفته بود، از خدمات نیروهای اورژانس قدردانی کرد.

معاون قضائی دادستانی کل کشور گفت: جمهوری اسلامی به تنهایی حرم دفاع از حریم حسینی است و هر جا که مردم احساس کنند حضور آنها در صحنه برای دفاع از این حریم واجب است، در صحنه حاضر می‌شوند.

معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به تکمیل ظرفیت کلیه واحدهای اقامتی مشهد گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته بین تمامی نهادها به جهت تعبیه فضای مناسب برای اسکان اضطراری مسافران، هیچ نگرانی برای این موضوع وجود ندارد.

امروز جمعیت میلیونی مردم تهران در اجتماع عظیم امت رسول‌الله (ص) پیام واضحی خطاب به اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان ارسال کردند؛ "آتش به اختیاریم، از فتنه‌گر بیزاریم".

فرمانده فراجا در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس با بیان اینکه این مسیری که به‌عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند.

به اطلاع شهروندان استان تهران می‌رساند، هیچگونه تصمیمی از سوی شورای تامین استان تهران برای لغو برنامه امروز اتخاذ نشده و برنامه امروز اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) ساعت 16 امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می‌شود.

ماموران یگان پلیس که در جریان ناآرامی‌های اخیر در برخی از خیابان‌های شهرهای مختلف مستقرند، همراهی ویژه‌ای با توده مردم دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.