دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

فردا آخرین فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان است همچنین معلمان طرح مهرآفرین باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام شهادت امام رضا (ع) و برای ارائه خدمات به زائران، 160 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 30 دستگاه آمبولانس از سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهدمقدس و ورودی‌های این شهر است

یک کارشناس گردشگری با اشاره به آمار اعلامی ورود 3 میلیون گردشگر خارجی از آبان‌ماه سال گذشته تاکنون گفت: این آمار با مستندات موجود از ورود گردشگران خارجی به ایران در سایر نهادهای مربوطه متناقض است و اصلاً قابل پذیرش نیست.

در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرکنسول عراق در کرمانشاه بر ضرورت توسعه مناسبات گردشگری میان کشور عراق و استان کرمانشاه به‌ویژه توریسم سلامت تأکید شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای پاسداشت این دوران دانست و تأکید کرد: نباید بگذاریم غبار تاریخ بر روی آن بنشیند.

محصولی در حوزه محصولات همگرا با استفاده از هوش مصنوعی در ایران ساخته شده است که توانسته ارزیابی اسپرم را به صورت خانگی و بر روی تلفن‌های هوشمند ممکن کند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران در پی بروز نقص فنی در یک کامیون حمل سیمان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی با حضور رئیس جمهور در روز دوم مهرماه گفت: فردا پایان فرصت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی است.

رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه آزاد گفت: "پروانه برگخوار سفید" به تنهایی بیش از 60 هزار متر مکعب کاهش چوب ایجاد کرده است.

رئیس پلیس پایتخت از افزایش 30 درصدی ترافیک در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه انبارهای گمرکات باید هوشمندسازی شوند، از خارج شدن انبارهای کالاهای متروکه از حالت راکد با اقدامات قوه قضائیه خبر داد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در رابطه با اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در این معاونت و همچنین برنامه‌های آتی در قالب پروژه‌های مشارکتی توضیحاتی ارائه کرد.

میزان استفاده از ماسک در کشور به 21 درصد رسیده است. در هفته گذشته عرضه مواد غذایی فاسد در مراکز تهیه و توزیع غذا و عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها در صدر جدول شکایات مردمی قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک دوره‌هایی را به صورت مهارتی برای مادران برگزار کند.

کودکان پیش‌دبستانی امروز راهی مدارس شدند و زنگ غنچه‌ها نواخته شد.