دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرد شیشه‌ای که در اقدامی هولناک خانه همسایه‌اش را در شهرک غرب به آتش کشیده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

نشست کارشناسی موافقتنامه معاضدت حقوقی در امور کیفری بین ایران و هیئت حقوقی وزارت دادگستری ایتالیا در دیوان عالی کشور برگزار شد.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: به منظور انجام تست‌های سرد و گرم، خط متروی هشتگرد سوم مهر ماه مسافرگیری ندارد.

شهردار تهران با بیان اینکه متاسفانه در اعتراضات اخیر به 43 دستگاه اتوبوس آسیب زده شده است، گفت: در این اعتراضات اگر چه به ایستگاه‌های مترو آسیبی وارد نشده اما 54 ایستگاه اتوبوس آسیب و زیان دیده است.

خبر هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان صحت ندارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

وضعیت هیچ شهری در کشور قرمز نیست؛ 20 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، 229 شهر در وضعیت زرد و 199 شهرستان در وضعیت آبی از نظر کرونا قرار گرفته‌اند.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت هزینه زایمان طبیعی و سزارین غیرانتخابی در مراکز دولتی توسط این سازمان خبر داد.

در آخرین نشست کارگروه ملی مدیریت پسماند، سازمان حفاظت محیط زیست از بی‌اعتنایی بیمارستان‌ها و مطب‌ها به موضوع تفکیک پسماندهای عفونی از پسماند عادی انتقاد کرد.

شهردار تهران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به شهروندان گفت: در هفته‌های آتی توزیع محصولات میادین میوه و تره‌بار از طریق نرم‌افزار موبایلی در درب منازل در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

سهم دروس عمومی و تخصصی در کنکور 1402 و بعد از آن اعلام شد.

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار از احداث 14 میدان و بازارچه میوه و تره‌بار در مناطق جنوبی و مرکزی پایتخت از امروز خبر داد.

رئیس دولت سیزدهم به رسم چندین ساله سؤال روسای جمهور در نخستین روز سال تحصیلی، پرسش مهر بیست و سوم را امروز در نخستین روز مهر 1401 مطرح کرد.

معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان در حوزه دانشجویی تلاش دارد با اجرای طرح شهید احمدی روشن که امسال به 400 هسته افزایش یافته، ضمن توانمندسازی مستعدان، بخشی از مشکلات استانی و منطقه‌ای را رفع کند.

یک کارشناس محیط زیست گفت: طالبان اعلام کرد که به مذاکراتشان با وزیر نیرو کشورمان، دید مثبتی دارد و آماده همکاری با ایران است اما در عمل شاهد این دیدگاه مثبت نبودیم و آب همچنان به بیابان گودزره منحرف شده و حق‌آبه ما از رودخانه هیرمند پرداخت نشده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رایگان شدن مترو برای دانش‌آموزان و دانشجویان در هفته ابتدای مهر ماه خبر داد.