دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اظهارات کلی، غیرمنصفانه، غیرعقلانی و غلطِ فردی که خود را تحلیل‌گر ارشد مسائل حوزه امنیت می‌خواند اما مطالبی را به کلیت یک قشر نسبت می‌دهد، نسبتی با فضای منطقی ندارد و مقوم دوقطبی‌سازی‌های انحرافی است.

گروهبان‌یکم "فرید کرم پور جمعی" که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و به علت شدت و تعدد جراحات وارده در بیمارستان بستری بود، به فیض شهادت نائل گردید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه گفت: صفحه اینستاگرام ایران اینترنشنال در 10 روز، 1100 پست با هشتگ مهسا امینی و با رویکرد آموزش، ترویج و بزرگنمایی خشونت و ترغیب به قانون‌شکنی منتشر کرده و تقریباً هیچ خبر دیگری منتشر نکرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان آموزشی درمانی امام رضا (ع) مشهد از نحوه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی کارکنان این بیمارستان به بیماران بازدید و همچنین از یکی از مدافعان امنیت که در جریان اغتشاشات اخیر مصدوم شده است، عیادت کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع‌آوری 16 میلیارد تومان صدقه در 4 ماه ابتدایی سال 1401 خبر داد و گفت: از این میزان 50 درصد مربوط به صندوق‌های صدقات خانگی و 50 درصد صندوق‌های معابر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در زمینه مدیریت ریزگردهای منطقه سیستان ما با دو منشأ داخلی و خارجی مواجه هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط‌قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می‌کنند.

یک کارشناس نظام وظیفه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهانه روز سرباز با حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی جزئیات تسهیلات امریه خدمت سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان را تشریح کرد.

پلیس بین‌الملل (اینترپل) تنها در صورت درخواست رسمی قوه قضائیه، اعلان قرمز یا Red Notice را صادر می‌کند؛ طی روزهای اخیر، مطالبه مردمی برای دستگیری علی کریمی، فوتبالیست سابق که به‌تازگی ژست رهبری اپوزیسیون و اغتشاشات اخیر را گرفته، تشدید شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

اجرای پروژه پایش ناوگان حمل‌و‌نقل بین‌المللی و ترانزیت به کمک فناوری‌های مختلف، منافع زیادی از جمله پایش سراسری ناوگان، دریافت عوارض پیمایش ناوگان، پایش فعالیت‌ها و تخلفات ناوگان، جلوگیری از قاچاق و واردات محموله‌های ممنوعه و... را در بردارد.

صنعت بذر یکی از تجارت‌های جهانی سودآور در دنیا است و بر اساس آمارهای موجود ایران هم سالانه عددی حدود 700 هزارتن بذر گواهی شده تولید می‌کند و در این زمینه معاونت علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب 18 پروژه ملی به صورت جدی مشارکت کرده‌اند.

پرستار پیروز در رابطه با آخرین شرایط جسمی، تغذیه و فعالیت‌های پیروز توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: افرادی که در جریان آشوب‌های اخیر با سلاح‌های سرد و گرم، مرتکب این جنایت‌ها شدند "محارب واقعی" هستند.

اسحاق رادمنش، نیروی 25 ساله اورژانس بجنورد، یکی از کارشناسان اورژانس است که در جریان اغتشاشات اخیر، هنگام اعزام برای درمان یک بیمار، مورد حمله آشوبگران قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.