سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی از اعطای ویزای چندبار ورود به ایران از مبدأ قطر و دیگر کشورهای جهان به صورت رایگان برای تماشاگران جام‌جهانی قطر که قصد ورود به ایران را دارند، خبر داد.

وقتی مخالفان قانون تسهیل صدور مجوزها، سردفتری را شغل نمی‌دانند به دو موضوع گواهی داده اند؛ وجود انحصار در این حرفه‌ها و ناپسند بودن انحصار در کلیه مشاغل.

یک زن تهرانی بر اثر خوردن کله‌پاچه خفه شد و به کام مرگ رفت!

سخنگوی فراجا از فعالیت دفاتر پلیس 10+ در روزهای جمعه تا سلاعت 16 به منظور خدمات دهی به زوار اربعین خبر داد

پرستاران "پیروز" ضمن غیرعلمی دانستن برخی انتقاداتی که از نحوه بزرگ شدن پیروز می‌شود، اختلاف میان تیم‌های که در پروژه حفاظت از "یوزپلنگ ایرانی" کار می‌کنند را آفت پروژه حفاظت از یوز دانستند.

رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی گفت: امسال برای نخستین بار، مجلس شورای اسلامی ایجاد شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان پستان را در کشور به ما واگذار کرده است چراکه سرطان پستان نخستین عامل مرگ‌و‌میر افراد به علت سرطان در ایران است.

سخنگوی سازمان شهرداری آتش‌نشانی شهرداری تهران، از تعادل خارج شدن یک تاورکرین در زعفرانیه خبر داد و گفت: این تاورکرین حادثه‌ساز نبوده است.

تعدادی از نیروهای شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای ایران و عراق مستقر می‌شوند.

ارائه خدمات هویتی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در تهران، تا 26 شهریور مصادف با اربعین حسینی در راستای رفاه حال شهروندان و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: برای کسانی که هنوز گذرنامه‌شان صادر نشده است، پیامک ارسال کردیم؛ 180 هزار نفر پاسخ دادند، بقیه نیز حتماً پاسخ بدهند.

به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران اجرای سرود "سلام یا مهدی" و "سلام فرمانده" به زبان عربی و فارسی در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران ضمن اشاره به شروع عرضه املاک شهرداری در بورس کالا گفت: در گام نخست دو ملک که به عنوان خانه سازمانی در اختیار مدیران قرار می‌گرفت را عرضه می‌کنیم.

روستای "سر آقا سید" یکی از روستاهای کوهستانی ایران و دارای ساختاری پلکانی است که شباهت زیادی به روستای ماسوله در استان گیلان دارد؛ به همین دلیل از آن با نام "ماسوله زاگرس" یاد می‌کنند. مردم این روستا هنوز زندگی قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده اند.

زمان شروع ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در سال 1401 اعلام شد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ضمن اعلام افزایش 25 درصدی اضطراب و افسردگی در ایام کرونا در جهان، از تدوین سند ملی "سلامت روان در ایام کرونا" خبر داد.