سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه با بیان اینکه شهروند ایرانی بی‌گناه در عربستان زندانی شده است، گفت: پیگیری‌ها برای آزادی حاجی ایرانی در عربستان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری و شخص رئیس جمهور در ارتباط با کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی گفت: انتظار داریم در دولت آقای رئیسی این مطالبه محقق شود.

رئیس جمعیت هلال احمر از آغاز فعالیت قرارگاه ویژه کاهش حوادث جاده‌ای در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، فصل زمستان و همچنین نوروز 1402 خبر داد.

یک کارشناس گردشگری با اشاره به اهمیت "گردشگری مذهبی" در کشور گفت: در سال‌های اخیز افزایش هزینه‌های سفر باعث کاهش تعداد زائرین بقاع متبرکه شده است که در همین راستا لازم است دولت اقدامات لازم جهت ارزان‌سازی سفر را فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حدود 300 نیروی "قراردادی و طرحی" در سازمان داریم که پیگیر تبدیل وضعیت آن‌ها هستیم، اما آیین‌نامه ماده 44 قانون مدیریت کشوری هرگونه تبدیل وضعیت را مشروط به برگزاری آزمون سراسری می‌داند.

سازمان سنجش از برقرای فرصت مجدد برای انتخاب رشته کنکور خبر داد.

طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه مشترک امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل گفت: هدف پلیس بین‌الملل فراجا تلاش برای ناامن کردن تمامی کشورها برای متهمان بین‌المللی است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر لزوم به همراه داشتن گذرنامه معتبر یا برگ ویژه تردد اربعین به منظور عبور از مرز و عزیمت به کشور عراق تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی نحوه خدمات‌رسانی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس +10) همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

مرد جوان که پس از مصرف مشروبات الکلی دوست خود را در یک مهمانی شبانه به قتل رسانده بود، خودش را تسلیم پلیس کرد.

مرد رستوران‌دار با رضایت اولیای دم، به احترام ایام شهادت حضرت رقیه (س) از قصاص نجات پیدا کرد.

دبیرکل کانون کشوری پیشخوان دولت، همکاری با سازمان ثبت احوال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... با فرآیندهای الکترونیکی در حال توسعه است تا شرایط بهتری را برای خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شود.

معاون اول قوه قضائیه با حضور در دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران با قضات و کارکنان این مجموعه قضائی دیدار و تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های مستند قضات از سالم‌ترین اقشار شاغل در کل دستگاه‌های کشور هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ورود محموله بزرگ کمک‌های بشر دوستانه امداد هلال احمر ایران به پاکستان خبر داد.

سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز پلیسی در خیابان دماوند هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.